søndag den 24. juli 2011

Dagens 230711



Dress Vila (New) - Shoes Bella Moda (New)

Havde købt kjole på Nelly.com - troede jeg. Men da jeg så et par dage efter modtog en mail om at min bestilling var afsendt, var det kun skohornet til 7 kr de havde sendt afsted :-( Anyway, jeg var dog så heldig at finde kjolen på TS, helt ny, i min størrelse og til 125 kr inkl. porto, altså under halvpris ift. nelly. Win! Elsker den allerede, og er glad for jeg også fik købt den i rød.

Skoene købte jeg i Ebeltoft. De er i læder med slangeskinds look, og var sat ned fra 499 kr til 399 kr. - 20% rabat, som de reklamerede med for værende udsalg :-D Men hva, 100 kr i rabat er da bedre end ingenting. Forelskede mig først i samme sko i gråbrun, men de var udsolgt i min størrelse, skulle op i en 39, da de er små i størrelsen, så jeg købte de sorte. Der er indlæg/små puder i sålen ved hæl og forfoden, det er seriøst som at gå i smør, de er en drøm at have på. Så hvis nogle af jer ser dem i gråbrun (eller andre farver) i str 39, så giv lige lyd :-D

Håber vejret snart bliver bedre. Nænner ikke at bruge dem i regnvejret endnu.

3 kommentarer:

  1. Sikke en fin sag du har på :-) Og farven er rigtig fed :-)

    SvarSlet
  2. Den er rigtig fin den kjole, smuk farve og fint fald den har og dine nye ballerinaer kan jeg også godt lide, selvom der ikke er meget udsalg over -20% ;)

    SvarSlet
  3. J'adore - Tusind tak, elsker også både farve og kjole :-D

    Guapizimo - Hihi, nej -20% kan man altså ikke kalde udsalg :-D Tusind tak, synes også den er så fin.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...