fredag den 15. juli 2011

dagens outfit #35



Dress Vero Moda - Cardigan Only - Necklaces Chanel

Halskæden er et af mine London køb, og jeg er SÅ glad for den. Ville have haft et par sorte ørestikker, men det havde de desværre ikke, til gengæld havde de denne fine kæde. Den søde ekspedient synes jeg skulle prøve den, så det gjorde jeg og jeg var solgt. Den er så fin.

Kjolen er ny og er fra Vero Moda. Jeg har den allerede i sort, som er blandt mine yndlingskjoler. Så da jeg så at den var kommet på vero modas online shop i denne farve, skyndte jeg mig at hapse en! Fik den med posten i onsdags, og vi er allerede blevet rigtig gode venner :-D

3 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk din nye halskæde! Kan godt forstå du var solgt :)
    Du ser skøn ud i øvrigt.

    SvarSlet
  2. Hvor ser du fin ud :-)

    SvarSlet
  3. Tusind tak piger, hvor er i søde :-D Er også så glad for halskæden, den er så fed :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...