onsdag den 6. juli 2011

det søde liv med influenza

eller ikke. Jeg har været så heldig at fange mig en influenza, det manglede da også bare efter at have frosset i en uge. Så kan jeg lære at tage en jakke eller varm trøje med på "ferie" en anden gang... 

Fik denne kasse med frugt og grønt af min kære fader i går. Han plejer aldrig at tage alt det med hjem jeg skriver, da han sjældent gider at finde det hele, ikke har det på lager eller ikke synes det er noget ved. Men denne gang fik jeg det hele. jordbær, hindbær, ærter, kirsebær, bananer og æbler. Samt tomater, forårsløg, peberfrugt og hvidløg til en ny slags bruschetta. Glemte bare at bestille basilikum. Fik de skønneste bruschettas på en italiensk restaurant i Bicester Village, som jeg vil prøve at gøre kunsten efter.


Dagens aftensmad bestod derfor af sådan en. Masser af jordbær, lidt over ½ pakke hindbær, ½ banan og æblejuice. mmm.

og lidt af det her

mmmmm...

og en masse underholdning. De 5 nederste til venstre hentede jeg på posthuset i mandags, dem har jeg shoppet for 200 kr i alt på amazon.co.uk,. Eat, Pray, Love købte jeg i London og de to andre er fra Stereo Studio, hvor de står til 50 kr/stk. De 5 film til højre har jeg byttet mig til i Blockbuster - smart. De fik ca. 30 virkelig elendige film, jeg var på vej til at forære væk og i stedet fik jeg 5 nye ex-leje film, der stadig koster 100+ kr i butikkerne. Haps. Kvalmende sukkersøde film holder <3

5 kommentarer:

  1. Rigtig ærgerligt du er blevet syg, men det ser da ud til at du i det mindste ved hvordan du skal pleje dig selv :D God bedring!

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring :)

    SvarSlet
  3. Tusind tak begge to. Ja, man skal da være lidt god ved sig selv når man er syg ;-D

    SvarSlet
  4. Rigtig god bedring søde Julie :-) Mums, ser godt ud med alle de bær der :-) Jeg elsker i øvrigt også bare sukkersøde film :-)

    SvarSlet
  5. Tusind tak, har det allerede bedre, så det var heldigvis en hurtig omgang. og ja, der er nu ikke noget som rigtig sukkersøde tøsefilm :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...