fredag den 22. juli 2011

Ebeltoft

Er lige kommet hjem fra et kort visit i Ebeltoft. Torsdag tidligt på eftermiddagen, besluttede jeg mig for at tage bilen og køre over i Ebeltoft, hvor mine forældre er i sommerhus. Det lykkedes dem for første gang at overtale mig til at overnatte, så jeg er først lige kommet hjem nu. Det stod ned i lårfede stænger, da jeg satte mig ind i bilen og har gjort det hele vejen hjem og det er ikke meget bedre her i Århus. Elsker at køre i regnvejr, selv om der flere gange var aquaplaning på vejene.

Synes ikke at Ebeltoft er den best spændende by, men de har nu nogle meget søde små byhuse. Er ikke så god til små byer, da det ofte betyder få shopping steder. Deres minimale strøg og butikkerne er ikke noget at råbe hurra for, men det lykkedes mig dog at fine et par virkelig fine sorte ballerinaer i skind med slangeskinds look. :-)

Starten af "strøget"

Fine stokroser

Ebeltoft rådhus med vægtere der står og synger ude foran kl 21, vist nok hver aften.

Solen er ved at gå ned, og himlen var lilla <3. Vejret var fint indtil 2130, så begyndte det at regne.

Resten af billederne er taget med iphonen, da kameraet døde for batteri og jeg havde ikke fået opladeren med.



Dag 2. Alfred holder lidt holder øje med det hele inde under halvtaget.

Jordbæris under halvtaget i øsende regnvejr, not bad <3

Spot en hund. Emily gik på opdagelse. Hun fandt ud af at hun kunne gå igennem hegnet, så hun stak af 3 gange i dag og gik på opdagelse uden for haven.

På vej hjem. Det var alt jeg så til stranden.

Turen går hjem i regnvejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...