tirsdag den 5. juli 2011

Indholdet af pose 2 & 3 - Mulberry bayswater

I pose 2 & 3 fra Mulberry gemte der sig en lille bayswater/ledbury taske + en bayswater iphone taske. Shoppede begge tasker i Bicester Village (kommer med en lille guide og billedspam om Bicester village i morgen) til hhv. 40 og 50% rabat. Not bad! Jeg ville helst have haft Daria hobo eller Daria satchel i sort, men de var der kun i brun, grå mm. Så valget faldt på den lille bayswater, som var den eneste de havde i sort. Synes den store var for stor, den havde de heller ikke i sort og den lille her var virkelig billig. Har virkelig gjort et kup! 

Den ser ikke så stor ud, men den kan virkelig rumme meget, den er allerede taget i brug, og da jeg havde den med mig i dag, havde jeg både stoppet en cardigan, iphone, vand, mit halvstore canon kamera, MJ pungen osv. i, og den var slet ikke fyldt op!

Jeg startede med at købe tasken, men da der ikke var andet der fristede i den lille outlet by, måtte jeg ind og kigge igen og fandt den fine iphone taske, der er ekstra rum i til kort, og der er en skulderstrop jeg ikke har pakket ud, så den kan bæres på skulderen eller om halsen - perfekt her om sommeren. Var også svært fristet til at købe mitzy hobo i lilla, der også var 50% på, men da det kun var dag 2 i London, holdte jeg igen - skulle jo også gerne have nogle penge til resten af turen. og da mitzy også kun er en håndtaske og ikke kan hænge på skulderen, lykkedes det at overtale mig selv om at den skulle blive i butikken. Må dog indrømme at jeg fortryder en lille smule! ;-)



11 kommentarer:

  1. Hold da op et kup! Jeg troede ellers ikke de klassiske farver var at finde i Mulberrys outlets. Heldige dig :)

    SvarSlet
  2. Det er de skam, men der var lige så mange sæson farver - særligt fuchsia og lilla var der meget af, og ellers var der flest grå og brune tasker og punge mm :-) Kan i hvert fald anbefale at tage derud, tror dog at der er mest at komme efter uden for højsæsonnen :-)

    SvarSlet
  3. Er det egentlig ikke en east west bayswater? :) Eller er det en ledbury? Deres tasker er super rummelige, jeg havde bare behov for en der kunne bære bøger/bærbar osv. Da jeg læser :D Gal jeg misunder dit shopamok.. :)

    SvarSlet
  4. June - Det er en Ledbury fra AW11. Jeg har åndssvagt mange tasker og har allerede en der kan rumme bøger og laptop, dog ikke fra et lækkert mærke som Mulberry :-D Men denne størrelse passer perfekt som en alm. hverdagstaske der kan rumme det mest nødvendige, love it :-D

    SvarSlet
  5. Hold nu op du har shoppet lækkre tidsløse klassikere! Envy you :)

    SvarSlet
  6. Ah, synes nok jeg kunne genkende modellen :) Overvejede den også i sin tid, men den var for lille til alt mit rod, jeg fylder min almindelige bayswater, cirka altid ;) Men jeg er også virkelig dårlig til at begrænse mig, hehe.. Men det er helt sikkert et køb du kommer til at være glad for rigtig længe :)

    SvarSlet
  7. Nøj super lækre køb, er vist en smule misundelig ;)

    SvarSlet
  8. Når du siger brun, mener du så chocolate og tan? Jeg overvejer nemlig om mit næste Mulberry køb engang ude i fremtiden, skal være en taske i tan.

    SvarSlet
  9. Hold da op nogle lækre køb :-) Tillykke med dem!

    SvarSlet
  10. Hvor er tasken bare helt vildt fræk! Gal jeg er misundelig :o) Jeg har selv været der i september 2009, men der havde de kun rød-brune nuancer med knopper. Skal så meget derhen igen :o) Men jeg skal altså også bare have mig sådan en taske, snart :o)

    SvarSlet
  11. Trine Lykke - Ja, det er nogle skønne klassiske tasker mulberry laver, så kan man også forsvare priserne lidt bedre, da det er tasker man kan bruge i evigheder.

    June - Haha, når jeg har haft større tasker, har de også altid været fyldt godt op, synes bare det ødelægger ens skulder. Det er nemmere at begrænse sig med en mindre taske :-D

    Guapizimo - Tusind tak, er også virkelig glad for dem :-D

    Betina - Ja, de havde mange forskellige nuancer af brun - både chocolate, oak og tan (sådan en kamel agtig farve), men ikke en lys tan/beige agtig nuance - for sådan en kunne jeg godt have fundet på at købe. Men de får jo hele tiden nyt, og jeg tror der er mest at komme efter uden for højsæsonnen. jeg var jo afsted på et tidspunkt hvor mange har ferie, så hvis man tager afsted forår, vinter eller efterår, tror jeg der er mere at komme efter :-)

    Nanna - Tusind tak :-D

    Louise - hihi tak :-D Er også helt tosset med den og rimelig øm omkring den, den får gerne sin egen stol når jeg har den med rundt :-D Øvs at udvalget var så ringe da du var derover, håber at udvalget er bedre næste gang. Der sker jo også meget på 2-3 år :-D Man kan også spare 15% på deres tasker i lufthavne, så hvis du skal ud og rejse, er der også en god mulighed der, er sikker på at du ikke vil fortryde det :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...