onsdag den 20. juli 2011

Lidt blandet nyt

Lidt blandet fra Tiger og Søstrene Grene. Var ude og shoppe med en veninde igen i dag, og vi skulle egentlig bare ind i Tiger for at købe en flaske vand, men så havde de lige en masse fine ting der fristede. Men dette var faktisk alt jeg købte - meget stolt!

2 fine skåle, cupcake magneter og voksdug. Voksduen har jeg købt til min mor, den kostede kun 30 kr. Ikke værst mod de 70 kr/meter de gerne tager i isenkram butikker ect.

Skål og fad med fine udskæringer. Det har jeg virkelig en svaghed for. De er begge fra Tiger og kostede kun en 10'er stykker. De har også haft et stort fed magen til det dette bare dobbelt så stort, gad ikke slæbe på det sidst vi var der, og nu var det udsolgt :-( De havde det kun tilbage i turkis til 20 kr.

Fine cupcake magneter. De 4 til venstre er fra tiger til 10 kr for 2 stk. De 2 til højre er fra Søstrene Grene til 6,60 kr stykket

5 kommentarer:

  1. Skægt, jeg har samme 6 magneter på min køkken dør :D Mine er dog "limpistolet" fast, da den ene røg ned og slog en flig af.. Da døren blev lukket, tsk!

    SvarSlet
  2. Ej hvor sjovt. Disse er vist også bare limet med en limpistol, så må lige tjekke om magneten er limet ordentlig fast, så der ikke sker det samme som med en af dine. Det er da lidt ærgerligt at der ikke skal mere til før de går i stykker. Men fine er de bestemt :-D

    SvarSlet
  3. Neej hvor er de kære de magneter der! Man kan altid finde sådan nogle søde ting i Tiger og Søstrene Grene.

    /Clara
    frkseistrup.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Clara - Synes heller ikke at de var til at stå for, så nu pynter de fint på køleskabet :-D Ja, nogle gange kan det godt være farligt at bevæge sig ind i Søstrene og Tiger, selv om priserne er lave, får man hurtigt fyldt kurven op :-D

    SvarSlet
  5. skålen ser elegant ... flot kreationer! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...