mandag den 11. juli 2011

New in; H&M ballerinaer

Faldt over disse fantastiske ballerinaer i H&M forleden. og har kigget på dem nogle gange. Både i Bruuns og ved Clemensbro har alle dem i str 38 været deforme bagpå - altså hælen var helt krøllet, så da jeg fandt to par nede ved lille torv måtte jeg altså købe dem. Er spændt på om jeg kan holde dem på foden. Spurgte pænt ekspedienten om jeg ikke måtte binde knuden i elastikken der holder dem sammen op, hvis jeg bandt dem sammen igen, men det måtte jeg ikke. Virkelig tosset, for der er ingen der forhindrer mig i at gøre det hjemme og efterfølgende måske bytte dem. Anyway, de fås i 2 farver (men kan vist nok også fås i pudder online) - og koster 179 kr. Har været ude og shoppe 3 gange siden fredag, men det er altså andre der lokker mig i fordærv ;-(



8 kommentarer:

  1. Ih, hvor er de fine :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine, jeg mangler et par sorte basis ballerinaer og kunne derfor godt finde på at købe det sorte par.

    SvarSlet
  3. De er fine :) Kan rigtig godt lide sløjfen, hvordan er de i bredden?

    SvarSlet
  4. De er lidt bredere end de andre H&M ballerinaer jeg har, så skal lige forsøge om jeg overhovedet kan holde dem fast på min smalle fod.

    Men jeg synes at de er så fine. Kan godt lide mixet mellem fake ruskind og imiteret skind. Hvis det så bare havde været ægte læder, havde de været lige i skabet :-D

    SvarSlet
  5. Æv :( Så behøves jeg ikke jagte dem.. Jeg har ret smalle fødder :( Og ja mixet mellem imiteret ruskind og imiteret skind er rigtig fed :)

    SvarSlet
  6. Det skader jo aldrig at prøve dem :-D De har dem i samtlige H&M butikker her i Århus, så jeg tror de er nemme at finde hvis det er ;-D Har ikke fået dem prøvet endnu, så er stadig i tvivl om bredden, men de virker bredere end de andre.

    SvarSlet
  7. De er så fine :-)

    SvarSlet
  8. De er rigtig pæne :-) Tja, jeg har bredde fødder ;-) Men synd for jer med smalle :-(

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...