torsdag den 14. juli 2011

Nye lakker

Lidt neglelak blev det også til i London. Og så købte jeg hele 2 meget store neglelakfjernere. Har prøvet alle de billige fra Matas og supermarkederne herhjemme, og de er virkelig dårlige til at fjerne lakken. De to her kostede begge under 20 kr. Når det kommer til neglelak og neglelakfjerner kan jeg anbefale "Superdrugs" der ligger på den anden side af gaden af Primark. De har lidt forskellige dagligvarer, men ellers er den meget som Matas, priserne er bare billigere og udvalget større. Det var her jeg købte de to neglelakfjernere samt 3 af lakkerne. Superdrugs sælger i øvrigt også de mest fantastiske karameller i en lille rød æske der hedder Poppets. Glemte at hamstre en masse med hjem :-(



De to Barry M er selvf. købt i Topshop og de 3 øvrige er fra Superdrugs. Købte en lak fra beauty uk sidste år, og den var rigtig god, NYC kender jeg ikke. De to fra Barry M kostede 2,95£ /stk og de øvrige kostede mellem 1£ og 2,5£. Og så fandt jeg endelig en fin lysegrå neglelak (NYC).

Synes udvalget var skuffende i Topshop mht. Barry M. Der var ikke så mange forskellige nuancer af de forskellige farver, og de farver der så var - har jeg en million af i forvejen, som fx lilla, pink, rød osv.  De havde også effect nails lakkerne, men jeg synes ikke lige at det var mig alligevel, så jeg købte ingen.

5 kommentarer:

  1. Flotte lak farver! NYC kendte jeg heller ikke før jeg købte en her i Spanien og det overraskede mig positivt, god pris og god holdbarhed, jeg vil have et par stykker mere!

    SvarSlet
  2. elsker den blå neglelak (:

    thewallsaroundus.blogspot.com

    SvarSlet
  3. J'adore - Tak :-D

    Guapizimo - Skønt, så har jeg da noget at se frem til. Ville gerne have købt nogle flere, men det var den sidste dag, så jeg nåede kun at få købt 3 lakker i superdrugs butikken, synes de havde mange skønne farver. Og priserne er bestemt gode :-D

    Kamilla - Tak, synes også den er så fin :-D

    SvarSlet
  4. Vildt, jeg plejer at bruge den milde neglelakfjerner fra Matas, og den virker fint.. Selvfølgelig ikke så hurtig og effektiv som acetone, men gider heller ikke smadre mine smadrede negle endnu mere ;) Men glæder mig til at høre om de her er bedre.. Boots plejer at lave ret fine ting :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...