mandag den 18. juli 2011

På vej til mig - babiano dresses

Babiano er navnet på disse to skønne kjoler fra Vila, jeg netop har shoppet på nelly.com. Eller den blå købte jeg i lørdags, mens jeg har overvåget min størrelse i den røde, da de kun har haft xs på lager. Så da jeg i dag fik en mail om at nu var str small på lager, skyndte jeg mig ind og hapse den røde også. Den røde er i øvrigt knald rød irl og ikke koralrød som der ser ud på billedet.

Nelly har stadig fri fragt og bytte pt. og med koden DRESS2011, får man 50 kr i rabat ved køb for 300 kr. Koden kan dog kun bruges en gang, så jeg købte den ene i mit navn og den anden bliver sendt hjem til min mutti :-D Måtte også købe et skohorn til 7 kr, da kjolen koster 299 kr, lige præcis 1 kr for lidt. 

Anyway, den kan også findes på bubbleroom.com og har været at finde på vila.bestseller.com, men den er svær at opdrive. Ellers kan man overvåge sin størrelse på nelly, og så får man en mail når den er på lager. Så den røde for noget tid siden i en Vila butik, og har ærgret mig lige siden over at jeg ikke købte den.

1 kommentar:

  1. En rigtig sød kjole du har købt dig der (: Kan man få et link til den (:

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...