fredag den 8. juli 2011

Sommerudsalg part 2

Jeg skulle hjælpe min mor med at købe nyt tøj til min mormor, så hun hentede mig i bil og kørte mig små 150 meter fra mit hjem hen til salling :-D og hjælpe er vist så meget sagt, for i mens hun gik i mormor butikkerne gik jeg i Marc Jacobs, Magasin, H&M og Sinnerup. Blev skrevet om til Petal to the Metal tasken i MJ + et sort iphone cover, da de ikke have pakket alt ud endnu. Hun vidste ikke om petal tasken kom hjem igen, men ville i hvert fald ringe hvis den gjorde. Åh hvor jeg håber, ellers må jeg få den tilsendt fra London, når de får den igen. 

Jeg købte dog ikke noget udover disse to virkelig fine vaser og så den obligatoriske chokolade iceblend med det hele fra Baresso. Jeg var hele Starbucks menukortet over Frappuccinos (starbucks svar på iceblends) igennem i London, men de kan altså slet slet ikke måle sig med Baressos chokolade iceblend, selv om priserne er noget mere attraktive.De har 3 størrelser, hvor den største koster 3,7£ (ca. 31 dkk).
Jeg bor i gåafstand til hele 5 Baressoer, den der er længst væk er der ca. 400 meter hen til. Det er en ond ond cirkel. og jeg kan alle lukketiderne i hovedet - så kan man vist tale om afhængighed. Generelt kan jeg alle lukketiderne på det meste af Århus C i hovedet - altså så længe det involverer shopping, det er langt mere praktisk end at skulle tjekke det online hele tiden ;-)


Anyway, jeg har kigget på disse virkelig fine vaser i Sinnerup i noget tid. De vejer godt til og jeg har ikke kunne bestemme mig om farve, form eller størrelse, så jeg har ladet dem stå, da jeg heller ikke gad slæbe dem hele vejen hjem. Jeg kiggede også på dem i dag, men valgte at lade dem stå, til jeg gik forbi igen - denne gang sammen med min mor, som jeg altså var nødt til at vise dem til. "Se, er de ikke bare fine, og så koster de kun 129 kr". Min kære moder gav mig ret, men gjorde mig også lige opmærksom på det meget store skilt midt på bordet, hvor der stod frit valg 49,95 kr/stk. jeg total havde overset. Så jeg hapsede disse to. De har også to mindre udgaver samt urtepotte skjulere der matcher og de har 4-5 forskellige farver - de står lige når man kommer ind og er fra deres eget mærke Open mind jeg efterhånden har en del af. Det er dejlig billigt. Overvejede også at købe nogle af de mindre, men har desværre ikke plads til dem.

3 kommentarer:

  1. Det lyder som om, du har et seriøst Baresso crush :o) Meget søde vaser, godt køb :-)

    SvarSlet
  2. Det kan man roligt side. Jeg er afhængig! :-D og tak, synes også det var et scoop :-)

    SvarSlet
  3. Uhhh,, En fed blog du har. Du er altså også super god til at tage billeder.. Jeg er nu fastlæser.. Håber også du vil følge min blog :D

    - http://www.smileandeatcake.blogspot.com/

    - JAa det er nogle super fede vaser du har købt! :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...