søndag den 24. juli 2011

Stylesnob cika snakeskin

Valgte at bytte de to ballerinaer fra H&M, da de desværre var for brede og røg af foden når jeg gik - øv! I stedet har jeg shoppet et par Stylesnob ballerinaer. Jeg har før haft de sorte almindelige, men de var købt for små og blev solgt videre. Efter jeg så de sorte i snakeskin synes jeg de alm. sorte var helt kedelige ved siden af, så snakeskin blev købt. Selv om de almindelige nu også er ganske fine! Elsker snakeskin, også selv om det bare er alm. læder med slangeskinds look ;-)

Ballerinaerne er på tilbud på Stylesnobs hjemmeside. Før 999,- Nu 599,- (inkl. fragt). Gad virkelig godt have alle 3 par. Find dem her


2 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte, jeg har de almindelige, men synes nu at dem i snakeskin er luksusudgaven og jeg har selv overvejet at købe et par nu hvor er der udsalg!

    SvarSlet
  2. Jeg var også først på jagt efter de almindelige, men kunne kun finde dem på udsalg i olivengrøn i min størrelse. Synes de er så fede i snakeskin, men kunne også godt tænke mig nogle af de alm. der fås i så mange fine farver og til en lidt mere overkommelig pris :-D Kan i hvert fald varmt anbefale disse :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...