onsdag den 17. august 2011

150811 - Outfit of the day



Dress Vero Moda - Nailpolis Barry M berry ice cream - Shoes Stylesnob

Lige et hurtigt indlæg, da jeg får en veninde på besøg om 5 min. Sådan så jeg ud i onsdags, havde helt glemt kjolen jeg havde i skabet, sker desværre lidt for tit, talte mine kjoler for længe siden og antallet er helt pinligt. I dag er det øvrigt dag 4 jeg har lakken fra Barry M, og trods manglende tid til over- og underlak er der stadig ingen hakker i lakken eller lak der skaller af, den ser stadig ud som da den kom på. Fantastisk holdbarhed og så til 2,95£


4 kommentarer:

  1. Lækkert at lakken har holdt så godt, for det er en super fin farve, fin kjole også og så elsker jeg bare de Stylesnob ballerinaer.

    SvarSlet
  2. Jadore - Tak :-D

    Guapizimo - Ja, det er helt utroligt, der er stadig intet at se. Tusind tak, jeg elsker også disse stylesnob ballerinaer, vil så gerne have dem i nude også :-D

    SvarSlet
  3. Ih hvor har du fine negle og folt farve.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...