fredag den 26. august 2011

Akryl skåle @ Tiger


Købte disse fine akryl skåle i Tiger for små 2 uger siden, i den nye meget store Tiger i Ryesgade. Synes de er meget søde og kan bruges til lidt af hver - snacks, dip, tapas eller lign. Jeg har dog tænkt mig at bruge dem arbejdsmæssigt, da de er geniale til at sortere ting i, både skåle og bakke kan holde styr på ustyrlige sten og perler der triller væk, når de får muligheden. Var i Tiger i Ryesgade i går, og de har stadig nogle stykker tilbage. Pris 20 kr.

5 kommentarer:

  1. De er altså ret så pæne de skåle.
    Gad vide om de også har dem oppe på Østerbrogade. Der er ihvertfald lidt langt til Århus :)

    SvarSlet
  2. Hehe ja, der ville være lidt langt for at købe et par skåle til en 20'er :-D Men jeg tror helt sikkert at de også er til at finde i andre Tiger butikker :-) De fås i hvert fald i de to der er her i århus c.

    SvarSlet
  3. De er super fine :-) Jeg har købt nogle andre slags i Tiger, minder lidt om dem her :-)

    SvarSlet
  4. De er bare så fine, jeg har selv kigget på dem :-) Ida: Du kan få dem ved Rådhuspladsen ;-)

    SvarSlet
  5. Sådan nogle skåle kan man altid bruge :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...