mandag den 15. august 2011

Barry M - Berry Ice Cream






Dette er en af lakkerne jeg shoppede i London, elsker den sarte lyselilla farve. Den er svær at fange på foto, men den har en lidt mere varm tone end billederne viser. Farven hedder Berry Ice Cream, den er af en eller anden grund lidt tykkere i konsistensen end de andre Barry M lakker jeg har og derfor er den en anelse sværere at komme på, i hvert fald på venstre hånd, der blev vi lidt uvenner et par gange og måtte have fat i var og neglelakfjerner et par gange - det er helt vildt svært at fjerne neglelak fra den ene hånd, uden at smadre lakken på den anden hånd :-$

7 kommentarer:

  1. Super fin farve, der er lidt essie/mac over den i farven :) Hvordan synes du, at den holder? Jeg har nemlig kun prøvet en Barry M i almindelig farve, og den overraskede desværre ikke på den gode måde :( Måske bare mig der var uheldig?

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot! Tror du bliver rigtig glad for den :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en fin farveog rigtig flotte negle du har - lidt misundelig :)

    http://idawsblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Den er meget fin den farve! Mht. at skulle have lakken af en enkelt finger el. lign. så kan jeg altså anbefale dem man lige stikker fingeren i, jeg kønte nogle i et spansk supermarked, men Sally Hansens Kwik off skulle også være gode.

    SvarSlet
  5. June - Jeg synes den holder rigtig godt. Havde ikke tid til over eller underlak, tog den på lørdag aften og den er ikke begyndt at skalle endnu, så det lover godt :-) Jeg har 5 Barry M lakker, og de holder alle rigtig godt - faktisk bedre end essie og lign. så det kan godt være at du bare har været uheldig :-)

    Jadore - Synes også den er så fin :-D

    Ida - Tusind tak :-D ja, farven er så skøn.

    Guapizimo - Har luret på de bøtter i noget tid nu, de sælger dem også på nelly, har bare ikke fået købt en endnu og efter du viste hvor effektive sådan nogle er, skal jeg helt sikkert have købt en, det gør det jo meget nemmere at fjerne lak :-D

    SvarSlet
  6. Super lækker blog du har, fast læser er jeg nu!
    Læg gerne vejen forbi min tak:)
    simone-bp.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Det er godt nok en smuk farve, jeg får helt lyst til is :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...