onsdag den 3. august 2011

dagens outfit #40



Dress Vero Moda - Ring Divided - Shoes Stylesnob - Necklaces Andora Design

Puh der er varmt i disse dage! Så nylonstrømperne er erstattet til fordel for bare blege ben. Hvis der er en kropsdel jeg er utilfreds med, så er det mine ben - mest mine knæ og lår, så det krævede lidt mod og tilvænning, men hvor er det dog befriende :-) En ting der dog ikke går godt i spænd disse dage er heftig vind og lette skørter, grundet vejret, er det jo også de helt lette kjoler der tages i brug :-D

7 kommentarer:

  1. Halskæden er super fin :-)

    SvarSlet
  2. Jeg synes nu du har fine ben, men jeg kender udemærket godt til det der ben issue!

    SvarSlet
  3. Bare en fin kjole du har der :)
    Jeg havde den samme på i dag!

    SvarSlet
  4. J'adore - Tak, den kan bruges til det meste :-D

    Giapizimo - Tak, hvor er du sød, men ja, der er ofte sådan nogle små ting man kun selv kan se og irritere sig over :-D

    Stinne Sofie - Hehe, god smag du har så ;-) Jeg har den i alle 3 farver efterhånden. Elsker den :-D

    SvarSlet
  5. Du ser rigtig sofistikeret ud med en simpel kjole og et par ballerina sko :) Skønt.

    SvarSlet
  6. Liv - Tusind tak :-D Ja, det er ikke meget der skal til for at skabe et fint outfit :-)

    SvarSlet
  7. Jeg synes også du har fine ben.. Du skulle se mine! (i closeup er de ikke noget at skrive hjem om!! ;))

    jeg er ret vild med din halskæde! Og skoene..- det hele faktisk! :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...