søndag den 21. august 2011

GIVE AWAY


I anledningen af 100 faste læsere (rent faktisk 101) via google friend connect og bloggens 1 års fødselsdag d. 11/8, synes jeg det er tid til endnu en give away. Denne gang udloves et smykkesæt med stjerner fra Andora Design, vinderen bestemmer selv om sættet skal være guld- eller sølvbelagt samt længden på kæden. Kæden har en værdi af 199 kr og øreringene 99 kr.

For at være med i konkurrencen skal du:
1. Være fast læser via Google eller Bloglovin
2. Skrive en kommentar til dette indlæg med din mailadresse.

Sidste frist for at deltage er søndag d. 28. august 2011 kl 12:00.

The giveaway is open to everyone, worldwide, and this is how you enter:
You have to follow me via google friend connect or Bloglovin. Leave a comment under this post with your name and email. That's it! The winner will be drawn at random.org on Sunday August 28th. Good luck everyone! :-D

59 kommentarer:

  1. Ihh jeg er 100% med her! :)
    Jeg følger dig via GFC :)


    Jeg har lagt et link til din give away.
    Hvis du afholder andre give aways, er du meget velkommen til at tilføje dem til min side her: GiveAwaysDK

    Jeg vil blive rigtig glad hvis du vil deltage i min giveaway hvor du kan vinde bogen Førstehjælp til fantasien

    SvarSlet
  2. Det er nogle vildt flotte smykker du laver :-D

    SvarSlet
  3. Hold nu op tiden går hurtigt. Jeg følger dig begge steder :-)

    Kh Marianne

    SvarSlet
  4. Prøver liiige endnu en gang at kommentere på den lækre give-away!!;=)

    Stort tillykke med de 101 faste læsere!! Smider et gigantisk lod i puljen og håber på gevinst!!;=)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  5. Tillykke med dine mange faste læser. Virkelig lækre smykker - kunne være fedt at få fingrene i sådan et sæt.

    SvarSlet
  6. Super fede smykker... :) krydser fingre!! :) Stolt af at være din læser nr. 100!

    rikke_hundal@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Anonym21/8/11

    Hvor er de super flotte!

    laura-pii@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Skøn kommentar! Følger med via Bloglovin.

    dana_cotong@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Sikke en fin konkurrence :-) Den vil jeg da gerne vinde :-)

    SvarSlet
  10. Sikke en fed konkurrence!! :) Jeg følger dig via bloglovin.

    rebekka_steens(a)hotmail.com

    SvarSlet
  11. har ledt efter stjernesmykker, så det er jo perfekt!! hvis jeg vinder hæhæ!

    nannainusa@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Tillykke med 'bloggens fødselsdag' og de mange læsere :)

    Melder mig ind i konkurrencen om de super flotte smykker!

    SvarSlet
  13. Tillykke ;) godt gået ...! Lækre smykker
    Redsted89@Yahoo.dk

    SvarSlet
  14. Vil selvfølgelig gerne være med her. :)

    Line
    linea1989@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Super fin præmie! Jeg følger dig via Bloglovin og min mail er nannasmed@jubii.dk

    SvarSlet
  16. Fint sæt!!! :-) Ville ikke være dårligt lige til studiestart!

    Du er velkommen til at kigge ind på min blog, hvor du lige nu kan vinde en ansigtsbehandling hos Neovita!

    KH Regitze som følger dig via GFC.
    reg.engelhardt@gmail.com

    SvarSlet
  17. Uh, sikke en fin konkurrence :D

    Min mail er stinenor83@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Fin gave - ville jeg gerne vinde :)
    Og tillykke med de 100 læsere - det er sejt :)
    Min mail er: idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Krydser virkelig fingre!!

    signelhedegaard@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Sikke en dejlig give away.
    Vil meget gerne deltage.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    minsodeskat@yahoo.dk

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne være med :) Følger via google.
    Mail: blog@anjao.com

    SvarSlet
  22. Fint smykkesæt! Jeg følger dig begge steder :)

    Emma
    emma-matilde@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Skøn give away som jeg selvfølgelig gerne vil deltage i :)
    Jeg følger dig som fast læser via Google!

    /Malene uden "R" :)

    SvarSlet
  24. Uh det ville jeg gerne vinde :D

    SvarSlet
  25. Ihh SÅ fine..

    Line

    Linesennek@gmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg følger dig allerede via Bloglovin, så prøver da lige lykken i denne Give Away ;o)

    SvarSlet
  27. Ej hvor er de fine!(-:

    //Liv.vernersen.95@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Hvor er det flot, lige til efteråret og vinterens fester :-) Jeg følger dig begge steder. lullumut@gmail.com Og forresten, tillykke med de mange faste læsere :-)

    SvarSlet
  29. Hvor er de bare fine.. Jeg vil også meget gerne deltage :-)

    SvarSlet
  30. Med fra Google. Krydser fingrer - dine smykker er er simpelthen så fine!

    marielight1984@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Wau, de smykker ville jeg gerne vilde.
    heidilr@tdcadsl.dk

    SvarSlet
  32. Elsker alle dine smykker, så det kunne være fedt at vinde et sæt :o) Jeg er fast læser begge steder i forvejen, så jeg er helt klart med i konkurrencen.

    Hilsen Mette M
    mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Rigtig fine smykker! Jeg vil gerne deltage med to lodder (fast læser (følger bloggen via den funktion der hedder "fast læser" i toppen af siden - ved ikke om det er nok? + kommentar).

    Hilsen
    Mette (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  34. Fed præmie!
    Er blevet fast læser via google friend.

    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Anonym22/8/11

    Super fed give away. :)
    Følger dig via bloglovin. :)
    -fede smykker du har.

    Mail: nadinexb@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Uh, jeg vil da MEGET gerne være med. Super fed præmie! <3

    Eeyorenyk
    www.cautious.dk
    eeyore(snabel-a)live.dk

    SvarSlet
  37. Jeg vil helt sikkert gerne være med - følger dig på Google Friend Connect :-) Hvis du har lyst, har jeg også gang i en give away, hvor du kan vinde et sæt svale øreringe i eget design.

    KH Line Cecilie - http://fantastiskefund.wordpress.com/2011/08/22/fantastiske-fund-1-ar/

    line_cecilie105@forum.dk

    SvarSlet
  38. Jeg er med!

    Lærke B.
    laerke-jubiiNO@SPAMhotmail.com
    www.lullehsverden.blogspot.com
    ^^ tag et kig på min giveaway - 250 kr. til Coolstuff!

    SvarSlet
  39. Deltager selvfølgelig! ^^
    Topnuser@gmail.com

    SvarSlet
  40. Anonym23/8/11

    fine ting

    er skam fast læser via blogloving :)

    Hilsen

    Mathilde

    missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  41. stineclausen@gmail.com :-)

    SvarSlet
  42. super flotte smykker :-)

    Selina8121@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Laura Tønder

    fulle_live@hotmail.com

    http://couturekulten.blogspot.com/

    SvarSlet
  44. Lotte24/8/11

    Hvor er det bare flot :) Sådan et sæt kunne jeg godt tænke mig 3 :D

    Ettol_Lotte@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Er blevet fast læser, bloggen ser dejlig ud :D
    nannaolivarius@gmail.com

    SvarSlet
  46. Sikke en lækker konkurrence, jeg elsker stjerner og især i smykker :)

    Jeg følger dig, og vil da gerne deltage i konkurrencen! ;-) dittemjakobsen@hotmail.com

    Hilsen Ditte

    SvarSlet
  47. rigtig flotte smykker :D

    Marie_ro6@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Flotte smykker!!! Jeg er med! safira-simba@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Sikke et skønt sæt.! :D
    Vil gerne være med på 2 lodder ;)

    SvarSlet
  50. Ej hvor en skøn giveaway, den ville jeg nu ikke ligefrem have noget imod at vinde :p Krydser i hvert fald fingre! :)

    The Fashionphile

    http://fashionphileme.blogspot.com/

    SvarSlet
  51. En dejlig give away!
    - Som jeg bestemt vil deltage i :)

    Jeg følger dig via bloglovin´

    juliem89@live - hvis jeg er så heldig at vinde :D

    http://itsmypassions.blogspot.com

    SvarSlet
  52. Anonym26/8/11

    Sikke fine smykker:-)
    Følger dig via.Bloglovin:-)
    mail adr.rugtvedhansen@gmail.com

    SvarSlet
  53. Hold nu op, hvor ville jeg gerne være ejer af de flotte smykker.
    Tillykke med de 101 læsere og tillykke med fødselsdagen til bloggen :)

    SvarSlet
  54. ej nogle lækre smykker, jeg håber at jeg vinder
    zoegabutik@gmail.com

    SvarSlet
  55. Jeg følger dig nu! :)

    mettegroelsted@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Hold da op en fornem giveaway! Jeg ville elske at eje sådan et sæt i guld :)

    Mvh
    Betina
    betinalerche@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Jeg vil så gerne være med - tak fordi du mindede om at det var sidste chance! :)
    Jeg følger dig begge steder.

    Krydser fingre!!
    malsen@malsen.dk

    kh
    Malsen

    SvarSlet
  58. Jeg havde en ide om at du kunne se ens mail-adresse når man kommenterede, men kan se at jeg har taget fejl da alle andre skriver deres adresse i indlægget. Derfor får du også lige min hvis jeg sku være så heldig at vinde disse smukke smykker :)

    sweety@webspeed.dk

    SvarSlet
  59. Uh, jeg nåede det lige!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...