onsdag den 3. august 2011

I H&M's prøverum - kjoler!

En af kjolerne fra Efterårskollektionen. Den er virkelig fin, synes der er lidt gudinde over den. Desværre er den MEGET gennemsigtig, og man er nødt til at have en underkjole under, da man kan se alt igennem. Den fås også i brun og sort (med samme farve bælte), den sorte er jeg virkelig hooked på, men er desværre ikke landet i butikkerne endnu. True to size (har str 38 på). Pris 249,-

Denne er vist ikke online (endnu), men den fås i sort og pudder. Den er SÅ fin og måtte altså med hjem! True to size. Jeg har en small på. Pris 199,-

Blondekjole som fås også i grå. Den grå synes jeg ikke om, men den sorte er virkelig fin og har en fantastisk pasform. Så den er sat på ønskelisten. True to size (jeg har str 38 på). Pris 249,-

Lilla blondekjole. Jeg havde først købt den online, men fandt den så i London (hvor billedet er fra og hvor den var noget billigere), men synes ikke at kvaliteten og stoffet levede op til mine forventninger. Bemærk den er en smule lysere irl. Den er normal til stor i størrelsen - har en small på, som sidder lidt løst over brystet. Pris 249,-

Hvid blondekjole, magen til den i lilla. Den er meget gennemsigtig og igen en kjole man bør have en underkjole på under. Den er normal til stor i størrelsen - har en small på, som sidder lidt løst over brystet. Pris 249,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...