fredag den 5. august 2011

Kup!

Sidste fredag gjorde jeg et rigtigt kup. Synes jeg i hvert fald selv. Jeg havde købt en kjole i H&M kort forinden, da jeg fik et virkelig godt tilbud. Mødtes med en der havde 2 tilgodebeviser til H&M til en værdi af 1750 kr samt kjolen (med prismærke und alles) jeg netop havde shoppet for 249 kr. Altså en samlet værdi på 2000 kr. Jeg fik det hele for 1300 kr. Så jeg byttede den kjole jeg havde købt. 700 krs gratis shopping, I like. Kjolen er så fin, specielt når den kommer på. Den er kun lige kommet i butikkerne, og kan købes her


2 kommentarer:

  1. Jeps, det er virkelig et kup. Kjolen er super fin :-)

    SvarSlet
  2. Det var da noget af et kup - ikke dårligt! Og kjolen er bestemt også rigtig fin :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...