tirsdag den 23. august 2011

Marc by Marc Jacobs - Sookie Petal to the Metal

Der er kommet en ny i Petal to the Metal familien, Sookie, som står i 375€ ca. 2800 kr. og kan købes hos NAP. Nu lykkedes det mig ikke at få fat i Natasja, men jeg kan faktisk endnu bedre lide denne model med to forskellige skulderstropper ligesom på hillier, det er praktisk. Nu er jeg så bare virkelig splittet, skal jeg shoppe Sookie eller Hobo Hillier? Har ikke skrabet helt nok penge sammen endnu, så jeg håber at Sookie stadig er til at få fat i til den tid, hvis jeg bestemmer mig for den.


6 kommentarer:

  1. Sookie? Som i Sookie fra True Blood? ;-) Jeg er på!

    KH

    SvarSlet
  2. Uha, den er da også bare super lækker. Tough Choice!

    SvarSlet
  3. Jeg er faktisk ikke særlig vild med den fugl der, hm.. Men Hobo Hillier vil jeg meget gerne eje :-)

    SvarSlet
  4. Jeg har været forelsket i petal to the metal taskerne lææænge, faktisk i mere end 1 år, men jeg kan ikke helt finde ud af om jeg er ved at blive træt af fuglen. Hobo hillier er jo dejlig klassisk, og en taske man vil kunne bruge længe. Har vel næsten besluttet mig. haha :-D

    SvarSlet
  5. Den er godt nok ret fantastisk den taske. Wauw :) !!

    SvarSlet
  6. Den ser virkelig virkelig lækker ud....jeg ville satse på denne hvis jeg var dig :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...