tirsdag den 2. august 2011

New in; Ringe med insekter

Har luret på disse fingerringe fra Divided lææææænge, men gad ikke give 60 kr for dem (som i øvrigt er billigt), da jeg er virkelig dårlig til at få brugt fingerringe. Anyway, for en månedstid siden, hvor de havde været long gone i butikkerne længe, fandt jeg pludselig nogle i xs/s. Yay, for små fingre, der kan passe dem. Jeg endte dog med at hænge dem ind bag nogle armbånd (:-$), og har kigget på dem 3 gange siden. I dag ville jeg så lige tjekke om de stadig var der, og sørme jo. Jeg besluttede mig for at købe dem, og det viste sig så at de var på tilbud og sat ned til 20 kr, da jeg skulle betale. Synes de er lidt sjove. Den brede ring med dingle billen kan jeg dog ikke lide, hader ringe og armbånd med ting der dingler.




4 kommentarer:

  1. De er da rigtig søde :)

    SvarSlet
  2. De er rigtig fine :-)

    SvarSlet
  3. Jeg nuppede dem for nogle måneder siden :) Men har faktisk kun fået brugt edderkoppen..

    SvarSlet
  4. Jeg er helt pjattet med billen, tror det er den jeg får brugt mest. Men edderkoppen er også virkelig fed :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...