torsdag den 11. august 2011

New in; Stylesnob ballerinaer x2

Falkenberg sko (som har butik i kbh, århus og kolding) har sat deres udsalgsvarer yderligere ned, der i blandt en masse fra stylesnob. Jeg købte disse to par med ca. 40-50% rabat. Tror dog jeg har fået købt dem i nude et nummer for små (38), må se om det kan lade sig gøre at bytte dem til et nummer større. Men fine er de. Ville helst have haft cika ballerinaerne i en virkelig smuk lyselilla farve, men der var kun str 38 tilbage, og ved disse skal jeg desværre op i en str 39.

Bloggen fyldte i øvrigt 1 år i går, ville have lavet en give away i anledningen, men har haft en smule travlt, håber jeg når det i weekenden ;-)





9 kommentarer:

  1. Ih dit heldige asen (; hvad slap du for de lyse med sløjfen, og var de der i 36? ;)

    SvarSlet
  2. Ja, det er skønt med lidt rabat ;-) De lyse kostede kun 299 kr, ved ikke om de var der i str 36, men det kunne jeg forestille mig at de havde, da der var mange der kun var tilbage i 36 og 40/41. De fås også i musegrå og sort. :-D

    SvarSlet
  3. uuuh, shoooooes ;-)

    SvarSlet
  4. Stylesnob laver nogle virkeligt fine ballerinaer, jeg havde håbet på at finde nogle på udsalg, men tror ikke det lykkes mig, heldigt for dig at du har fundet nogle :D

    Og tillykke med 1 år i går!

    SvarSlet
  5. tillykke med blog-dagen :)
    Skønne ballerinaer.....de er virkelig fine de koralfarvede.

    SvarSlet
  6. Debbie - Jaa, man kan aldrig få for mange sko ;-)

    Guapizimo - Tak skal du have :-) Helt enig, de er ikke både fine, men kvaliteten er også rigtig god. Kunne være du skulle prøve at smutte forbi Falkenberg sko i KBH, måske har du heldet med dig?

    Malsen - Er også vild med de koralfarvede, elsker cika ballerinaerne, de er så fine. Tusind tak :-)

    SvarSlet
  7. Tillykke med bloggen, jeg nyder at læse med <3 Sjovt at vi er startet næsten samtidigt :-)

    Sikke et kup :-) De havde Cika i denne farve samt gul og lilla til 300kr, 2 par for 500kr. i Skagen, men de var for små til mig :-(

    SvarSlet
  8. Tak skal du have - ja, det er da lidt sjovt :-D Hold op det var billigt. Kan du huske hvad det var for en butik? Kunne godt bruge nogle flere par ;-D

    SvarSlet
  9. Altså hvis der ikke er for langt for dig til Skagen, så var det sådan en "outlet" butik kun med sko på hovedgaden Sct. Laurentivej. Den del af vejen som ikke er gågade. Men det er jo nogle uger siden nu.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...