torsdag den 18. august 2011

New shoes @ Bianco

Jeg var ellers i gang med et eksperiment der stod på nul shopping i en hel uge - nemmere sagt end gjort. Da jeg var forbi Bianco i Bruuns galleri i går og så at disse wedges nu var sat ned med 70% - alle deres udsalgsvarer er i øvrigt sat ned til 70%, måtte disse altså med hjem. Før pris var 400 kr, så jeg kom af med 120 kr. De har stadig en del i både bruuns galleri og ryesgade. De er latterligt høje - 11 cm, så jeg bliver 184 cm med dem og jeg aner ikke om jeg kan gå med dem - tør i hvert fald ikke at gå på brosten med dem, der er ingen grund til at udforske skæbnen eller manglende evne til at holde balancen på ujævn grund ;-D

Bianco i Ryesgade og Maren Smeds Gyde lukker i øvrigt og flytter ind i Sukkerstokkens lokaler i Søndergade, hvor de to butikker erstattes af en Bianco butik. Sukkerstokken beholder kun butikken på M.P. Bruunsgade :-)





5 kommentarer:

  1. Åh hvor er de flotte! (:

    SvarSlet
  2. Sød blog, fede billeder. Jeg håber at du vil blive fast læser af min blog! :D

    fryns.blogspot.com

    xxx

    SvarSlet
  3. Det var godt nok billigt. De er vildt fede. Jeg håber, du kan gå i dem ;-)

    SvarSlet
  4. Haha ja det er så typisk. Falder jeg også altid i.
    Men de er super fede. Rigtig godt køb.
    Og øv.. du har min drømmehøjde.. hehe :)

    SvarSlet
  5. Stine - Synes også de er Så fine :-D

    Frederikke - Tak - kigger da forbi :-)

    Lullu - Ja, til den pris var de nødt til at komme med hjem. Om ikke andet må jeg tage et par skifte sko med ;-)

    Ida - Hihi ja, det kunne være ømt at falde over sine egne ben :-D Så det må komme an på en prøve. ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...