onsdag den 31. august 2011

New in; H&M bælter

Ikke det mest spændende indlæg, men jeg fik endelig købt nogle bælter. Jeg er rimelig smal om taljen, så det har været svært at finde nogle, hvor der var huller nok og flappen ikke blev for lang og som samtidig var brede, men ikke for brede og i ægte skind. Tænkte at der måske var nogle med samme dilemma, om ikke andet fås de fra xs til large. Det lykkedes mig endelig at finde nogle der passer - ægte læder og det hele. De er fra H&M og koster hhv. 129 kr (sorte) og 149 kr. (flettede)



4 kommentarer:

  1. Godt indlæg :)
    JEg er også smal om livet og har samme bælte problem. Så det kunne godt tænkes at H&M skulle have besøg af mig :)

    SvarSlet
  2. Det er nogle super pæne bælter :)

    SvarSlet
  3. Jeg er ALTID på jagt efter pæne enkle bælter i læder, og det sorte her er jo perfekt :-)

    SvarSlet
  4. Jeg har det på samme måde :) jeg sætter ofte hårelastikker rundt om tynde bælter :) for så stritter den sidste del ikke ;) Det sorte er ret cool, glæder mig til at se det stylet :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...