søndag den 7. august 2011

Outfit of the day #41




Dress H&M - Sandals Carvala - Gold nailpolis H&M

ELSKER den her kjole fra H&M med masser af vidde i skørtet og den har den mest fantastiske pasform. Er vist aldrig kommet over glæden man havde som barn, når skørtet virkelig kunne svinges ud til siderne, når man drejede rundt :-D

Tusind tak for jeres feedback mht. headeren, jeg er stadig lidt i tvivl om hvilket jeg skal vælge. Som i nok kan se, er det det øverste billede der er brugt i banneret.

Jeg har desuden gjort så man ikke skal indtaste en tekst for at kommentere et indlæg og kommentarvinduet kommer som en popup, håber det gør det nemmere at smide en kommentar fremover :-)

4 kommentarer:

  1. Hvor er kjolen rigtig fin :o)

    Kristina

    SvarSlet
  2. Hej,

    Jag har skrivit ett inlägg om kärlek och relationer som jag gärna vill dela med mig till dig och dina läsare.
    Skriv gärna en kommentar och tala om vad du tycker.

    http://www.camilles.se/2011/08/karlek-och-relationer.html

    SvarSlet
  3. Corrina7/8/11

    Jeg elsker at du har lavet kommentarfeltet om. Synes det er meget nemmere og smartere sådan her :o)

    SvarSlet
  4. Krille - Tusind tak :-D

    Corrina - Skønt med feedback, synes også det fungerer bedre at man kan fortsætte hvor man var, og så bare åbne kommentarfeltet for sig selv og kan poste en kommentar hurtigt og smertefrit :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...