onsdag den 10. august 2011

Outfit of the day #42


Dress Vila - Sandals Bianco - Ring Divided - Nailpolis MaxFactor

Efter jeg endelig har fundet nogle ballerinaer der passer mine fødder, er jeg blevet virkelig dårlig til at bruge mine sandaler, så det er kun anden gang disse fra Bianco er på. Købte mit første par ballerinaer tilbage i marts, og jeg har allerede fået lavet en samling på 10 par indtil videre. Ups! Når det endelig lykkedes mig at finde nogle jeg kan holde fast på foden, er det svært at lade dem stå :-$

6 kommentarer:

  1. Det er en rigtig fin kjole. Kan man stadig købe dem?

    SvarSlet
  2. Tak :-) Er også virkelig glad for den. Puh, ved faktisk ikke om den stadig kan købes. Købte den i sin tid på bubbleroom.dk, men vila har også selv haft den online. Den hedder Vivian dress, hvis du vil prøve at søge efter den på google eller lign. :-)

    SvarSlet
  3. Har du også et problem med at almindelige ballerinasko ikke sidder fast på foden? (jeg har nemlig det problem, og har aldrig mødt andre - folk synes det lyder mærkeligt ;))

    SvarSlet
  4. Bex - ja, det er så irriterende. Mine fødder er meget smalle, så ved stort set alle ballerinaer taber jeg skoen når jeg går. Men h&m har nogle basis ballerinaer til 80 kr, der er rigtig gode og ellers sko med indbygget elastik der kan holde dem fast på foden, gør underværker :-D

    SvarSlet
  5. Så pænt! Er vild med de sorte blonder, den røde neglelak og ringen! Og sandalerne i øvrigt :)

    /Maria

    SvarSlet
  6. SKØNT outfit - kjolen klæder dig så flot :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...