onsdag den 24. august 2011

Outfit of the day #47



Skirt Vila - Top Divided - Cardigan Divided - Flats Bella Moda - Necklaces Andora Design

Jeg er blevet lidt vild med orange for tiden. Det er ikke længe siden jeg var overbevidst om at jeg aldrig ville hoppe i noget der var gult eller orange, sjovt som det kan ændres fra den ene dag til den anden. Jeg er dog ikke hoppet på gul endnu ;-)

Toppen købte jeg i London for bare 2,9£ og passer perfekt til min nye cardigan fra Divided.



Husk at deltage i GIVE AWAYEN der slutter søndag d. 28. august

11 kommentarer:

  1. Du ser fin ud! Og den nederdel!! Den er så fin :) Må jeg spørge hvad størrelse du har købt den i? Jeg har nemlig fundet den online, men er lidt i tvivl om størrelsen :)

    SvarSlet
  2. Tak, hvor er du sød. Jeg har købt den i medium, der er meget stræk i, så den vil udvidde sig, hvis den skulle være lidt for lille, da den tilpasser sig kroppen, og der er ikke noget fast stykke foran, der er det bare to stykker stof der går ind over hinanden. Synes den er meget almindelig i størrelsen :-)

    SvarSlet
  3. Du ser super fin ud :-) Rigtig fint :-)

    SvarSlet
  4. Rigtig fint outfit! Den cardigan er super fin in action, det er helt sikkert. Ser ud til at den har en god længde.

    SvarSlet
  5. Jadore - Ih tak skal du have :-D

    Nanna - Tusind tak. Ja, den har en virkelig god længde, er ikke så god til korte cardigans, og denne går lige ned under måsen. Den er i øvrigt at finde i en del forskellige farver i butikkerne :-)

    SvarSlet
  6. Kan rigtig godt lide din blog! Er nu fast læser, har allerede læst meget af den! :-) Og glæder mig til at læse mere! Håber du vil tjekke min blog, og evt. blive fast læser? xoxo

    http://ceciliemainz.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Smukt. Jeg er vild med det hele og også på udkig efter nederdelen.

    SvarSlet
  8. Super outfit! Jeg er helt vild med cardiganen :)

    Emma

    SvarSlet
  9. Orange er også så fin en farve. Og den klæder dig godt.

    SvarSlet
  10. Fede billeder!

    Jeg afholder forresten en konkurrence / give away om en stretched simple tee fra Månestråle.
    Kom og check det ud, hvis du vil :-)

    fashionincopenhagen.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Cecilie - Tusind tak for de søde ord, vil da lige kigge forbi hos dig :-)

    Lullu - Hihi tak :-D Ja, den blev godt nok hurtigt udsolgt online, sidst jeg var i Vila, så jeg dog at de lige havde fået en opfyldning.

    Emma - Tak :-D Synes også den er så lækker.

    Ida - Helt enig og tusind tak :-D

    Frederikke - Tak :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...