søndag den 7. august 2011

Primark Love @ London

Et sted man skal besøge når man er i London, er Primark. Butikken er gigantisk, en smule kaotisk, men man kan få alverdens for en slik. Stueetagen er fyldt op med lingeri, kjoler, bukser, cardigans, makeup osv. til kvinder, hvor der på 1. sal er sko, tasker, div. accessories, div. til boligen (håndklæder, sengelinned, pyntepuder osv.), herretøj og vist nok også børnetøj (kigger af gode grunde kun efter ting til mig selv! :-D) 

Synes udvalget i Primark var skuffende denne gang, måske pga. udsalget og højsæson. Der var ikke rigtig noget der fristede og der var frygtelig mange mennesker. Jeg fik da shoppet lidt, her i blandt farligt mange nylonstrømper som jeg nærmest fik forærende. De farvede var sat ned fra 1,5£ til 0,5£, så jeg kunne ikke lade være og de store pakker indeholder 3-5 par i forskellige tykkelser og kostede 2,5 og 3£, pr pakke. Derudover er det 2 forskellige slags med prikker og et enkelt med mønster, hvor man kan se huden igennem. Jeg er storforbruger af nylonstrømper - de holder jo desværre ikke evigt, så nu har jeg fået opbygget noget af et lager. Samt 2 par solbriller til hhv. 2,5 og 3£ og en hårbørste. Deres hårbørster er fantastiske og koster kun 1£! Alt dette fik jeg for 23,5£ = ca. 200 DKK

3 kommentarer:

  1. sjovt jeg var der lige i dag (og for 3 uger siden)... og jeg syntes egentligt udvalget er okay.
    jeg vælger selvfølgelig også at komme inden 12, fordi der er folk lidt mere overskudsagtige, og lidt færre mennesker ;)
    - men igen, primark på oxford st. er lidt som en vintage butik.. "its the hunt".. ;)

    tror heller også jeg må lave et update om mine primark indkøb hehe :D

    SvarSlet
  2. Det var tilbage i slutningen af juni/starten af juli jeg var der, hvor der var nærmest ene af turister derinde - der var i hvert fald utrolig mange forskellige sprog rundt omkring. Men ja, det hjælper altid at komme omkring åbningstiden, så er der ikke så mange mennesker.

    Men de sidste 2 år jeg har været derover i slutningen af Maj, har udvalget været mere spændende, så jeg tror det var pga. højsæsonen for ferier :-) Ja, gør det, er spændt på at se hvad du har fået shoppet der.

    SvarSlet
  3. Sikke et scoop og altid god idé at shoppe basis ting når det er billigt!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...