mandag den 1. august 2011

Solnedgangen ved Ebeltoft

Har tilbragt min søndag i Ebeltoft, kørte der over kl 14, og er lige kommet hjem nu her. Jeg har været i vandet for første gang .. eller jeg har været i til knæene, for alle mine bikinier er for store. Men vandet havde en god temperatur, og der var en rar vind nede ved stranden i Ebeltoft, så det var til at holde ud at være det, så jeg var helt ærgerligt over ikke at have en bikini med :-) Billeder følger i morgen.

Vil blot vise dette fine billede af den smukke solnedgang nede hvor molslinjen holder til.


4 kommentarer:

  1. Hvor ser det flot ud :-) Jeg er lige kommet hjem fra Skagen, hvor jeg overværede en flot solnedgang lørdag aften <3

    SvarSlet
  2. Super fin blog du har dig, og virkelig smukt billede!

    //Johanne - www.goldenfashiondreams.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Smukt billede, især med de sorte silhuetter!

    SvarSlet
  4. Hvor ser det smukt ud :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...