mandag den 29. august 2011

Splash of grenadine @ Essie

Elsker denne farve fra Essie, dog kommer der små bobler i lakken hver eneste gang jeg tager den på - oplever det ikke ved andre lakker :-/ Så den får sjældent lov til at blive på ret længe af gangen. - Har retoucheret mine negle, så det ses ikke på billedet her :-P

Anyway, lakken købte jeg i sin tid på ebay for under 40 kr., som jeg bloggede om her med links til sælgerne, hvor jeg også købt 2 andre lakker.


HUSK AT DELTAGE I GIVE AWAYEN OM EN VALGFRI VILA KJOLE DER SLUTTER SØNDAG D. 4. SEPTEMBER 2011

7 kommentarer:

  1. Den er så flot den farve, jeg har den også, kan ikke lige mindes at min laver bobler, for det er da ellers ærgerligt.

    SvarSlet
  2. Mega flot farve! Er vild med din blog, og er fast læser nu :-)

    Knus fra Maja
    Somethingsammi.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Guapizimo - Kan godt være at det bare er mig der har været uheldig, jeg har i hvert fald ikke samme problem med andre Essie lakker. Synes også farven er så fin, så det er lidt ærgerligt.

    Maja - Tusind tak for de søde ord :-D Ja, farven er bare så fin, Essie laver virkelig nogle skønne lakker.

    SvarSlet
  4. HVor har du bare virkelig pæne negle - bliver helt misundelig jo.

    SvarSlet
  5. Ida - hihi tusind tak, hvor er du sød :-D

    SvarSlet
  6. Det med boblerne oplever jeg altså også. Jeg ved heller ikke hvorfor den laver dem.
    Rigtig fin blog i øvrigt. Må vist lige få den på min liste. :)

    SvarSlet
  7. Anonym9/12/11

    Jeg har også problemer med boblerne, man skal sætte neglelak i køleskabet så sker det ikke!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...