onsdag den 24. august 2011

30 x Statement fingerringe i sterling sølv sælges

Sælger disse fingerringe i ægte sølv med ædelsten for 75 kr inkl. porto/stk. Skriv kommentar til dette indlæg eller mail til eya@webspeed.dk, hvis du ønsker at købe. Betalingen sker via bankoverførsel og jeg betaler for en indleveringsattest ved afsendelsen :-)

 STR. 52 - 1. Hvid agat | 2. Solgt
 
STR 53 - 3. pink rubin jade | 4. Orange karneol | 5. Rutil kvarts

 STR 54 - 6. Solgt | 7. ametyst | 8. ametyst

 STR 54 - 9. Smaragd grøn kvarts | 10. sort onyx

 STR. 54 - 11. Orange karneol | 12. Pink rubin jade | 13. pink rubin jade

 STR 55. - 14. Solgt | 15. Sort agat

 STR. 55 - 16. Pink agat | 17. Gråbrun Labradorit

 STR 56 - 18. Solgt | 19. solgt | 20. solgt

 STR. 57 - 21. Solgt | 22. Lilla ametyst

STR 58 - 23. Mørk lilla ametyst | 24. Sort onyx | 25. Rutil kvarts

 STR 58 - 26. Fersken aventurin 27. Solgt 28. Lilla ametyst

STR 58 - 29. Solgt 30. Orange karneol 31. Orange Karneol 32. Solgt






Husk at deltage i GIVE AWAYEN der slutter søndag d. 28. august 

7 kommentarer:

  1. Hold da helt op nogle flotte ringe der er!!! Er helt vild med nr. 23, 22, 14, 10, og 6. Skal nok se på om der er nogle jeg vil købe, men det kniber lige lidt med pengene. Men skal nok kontakte dig! Flot blog iøvrigt. Og super flotte billeder. Du er velkommen til at kigge forbi min blog hvis du har lyst. Hvis du vil er du selvfølgelig også velkommen til at følge min blog hvis du vil. Jeg følger værtfald dig :)

    //Knus<3

    SvarSlet
  2. Der er sørme mange fine- kan du sige noget om hvordan nr. 1 og 2 er i størrelsen?
    Jeg har nemlig meget slanke fingre.

    Mvh

    Mia M

    SvarSlet
  3. Nannab - Hihi tak skal du have, du skal da være velkommen til at skrive, hvis der er nogle du vil have ;-) Jeg kigger da lige forbi hos dig også :-)

    MiaMaria - Ja, ikke? :-D Har målt dem alle med min ringskinne, så de er størrelsessvarende :-) Jeg bruger normalt str 50 i fingerringe, men kan godt passe de to i 52 uden de glider af. Ringe går gerne fra 48 til 60 :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er de fra, og er de brugte :D?
    Er vild med nr. 17 og 2

    SvarSlet
  5. Nej, de er helt nye. Det er rester fra messer :-)

    SvarSlet
  6. Anonym5/10/11

    hvor køber du dem?? :-)

    SvarSlet
  7. De er fra USA :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...