mandag den 22. august 2011

Tip: Marc Jacobs armbånd vs Stine Goya clutch @ Eurowoman

Er nødt til at dele dette tip fra Bladkiosken! Man får 4 numre af Eurowoman samt en valgfri clutch fra Stine Goya eller et Marc by Marc Jacobs armbånd for 238,50 kr inkl. fragt.

Jeg er svært fristet til at købe abonnementet med Marc by Marc Jacobs armbåndet. Begge tilbud kan købes i bladkiosken, hvor alle de forskellige tilbud med abonnementer er samlet et sted, ret smart frem for at skulle ind på hvert enkelts magasins hjemmeside. Elsker sådan nogle tilbud, hvor man får et eller andet lækkert med gratis eller for små penge.


4 kommentarer:

  1. Vildt godt tilbud! Jeg orker bare ikke rigtigt at bestille den slags, da jeg udelukkende ville gøre det for gaven, og man skal skrive under på at de må sende én noget random, hvis det man har bestilt er udsolgt.

    SvarSlet
  2. Jeg har heldigvis aldrig prøvet at de har sendt noget andet end det fra tilbuddet, og jeg køber kun magasiner, når der er tilbud som disse :-D Stine Goya tilbuddet er helt nyt, så der tror jeg i hvert fald ikke at der vil være problemer :-D

    SvarSlet
  3. Det er også nogle fede armbånd, så kan godt forstå, hvis du falder i :)

    SvarSlet
  4. Dejlige ting, jeg er svært fristet :-) Får desværre bare ikke kigget i mine blade, vil hellere læse med hos søde blogger piger i stedet ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...