tirsdag den 30. august 2011

Ugens kup - Stylesnob cika

Denne uges kup er uden tvivl disse cika ballerinaer fra Stylesnob til den nette sum á 338 kr inkl. porto. Købt på trendsales af en bruger der sælger fra butik. De er så fine, skøn farve og jeg elsker dem allerede <3 Hun har dem også i lilla ruskind, nogle med nitter osv. til 299 kr + porto. Ville gerne have haft et par mere, men jeg har både shoppet for mange sko på det sidste og brugt for mange penge, så selv om det var virkelig svært, holdte jeg igen ;-)


10 kommentarer:

  1. Hvor er de fine og rigtig pæn farve. Altid godt med et billigt køb :)

    SvarSlet
  2. Åh nej!! Det er et farligt link.

    Jeg købte samme model bare i lilla for ca. 6 mdr siden, og de er blevet brugt flittigt siden.

    SvarSlet
  3. Ida - Ja, det er skønt når man kan spare lidt, så er det også lidt nemmere at overbevise sig selv om at man ikke kan leve uden ;-) Synes også de er så fine :-)

    Tine - Jeg har dem også i 2 andre farver, som bruges flittigt og til den pris er man da nødt til at slå til :-D hihi

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte :-)

    SvarSlet
  5. De er rigtig fine :) Og lækker pris!

    SvarSlet
  6. De er SÅ fine deres Cika model, ville gerne have mange flere end den ene jeg har!

    SvarSlet
  7. Jadore - Tak, synes jeg også :-)

    June - Ja, det er da et kup :-D

    Guapizimo - Hihi, så er det da en oplagt mulighed at udvidde samlingen nu, hun har vist flere farver end billederne viser ;-)

    SvarSlet
  8. Anonym31/8/11

    Hejsa

    Må jeg have lov spørge om du synes de er normale i str.?Køber du den str.du bruger du normalt i dem her??

    Kh.Marianne

    SvarSlet
  9. Ih, jeg ville så gerne have haft en sort model. Men denne her ser da grå ud. Den er også flot. Troede den var sandfarvet. Men jeg må styre mig!! :o)

    SvarSlet
  10. Marianne - Selvfølgelig må du det :-) Jeg bruger str 38 normalt (39 i støvler, så der er plads til en tyk sok), disse skulle jeg have i str 39 og andre af cika ballerinaerne skal jeg helt op i en 40. Men en størrelse større end normalt, vil jeg i hvert fald anbefale. Så kan man altid få dem blokket lidt, hvis de skulle klemme en smule - og ellers kan læder jo give sig :-)

    Lullumut - de er sådan gråbrune. H&M plejer at kalde farven mulvarpebrun, den er virkelig flot, endnu flottere end foto :-D Synes du skulle tage og slå til ;-) haha

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...