torsdag den 29. september 2011

7 flotte kjoler @ Nelly

Jeg har stadig ikke bestemt mig for, hvad jeg skal købe på nelly for værdibeviset jeg købte ved Groupon. Jeg har 6 kjoler i kurven for næsten 2600 kr, og med et værdibevis på 350 kr, går det altså bare ikke ;-)

Der er i øvrigt 15% rabat på alt (undtagen udsalgsvarer) hos nelly netop nu, brug rabatkoden happy15 som udløber på mandag.

Jeg er helt vild med kjolen fra Very by Vero Moda, men tanken om at kunne få 2 andre kjoler til samme pris er lidt mere tiltalende :-D Jeg ender nok med 2 sorte kjoler (Pearl og Vila), selv om en af de farvede også frister lidt. Den sorte fra papersun er nu også ret fin, og jeg har jo allerede Vila kjolen i 2 andre farver.

Hvilken er jeres favorit?


3 kommentarer:

  1. Jeg er faktisk også ret vild med den fra Papersun. Den er jo super fin :-)

    SvarSlet
  2. Ville gerne have alle kjolerne :-) De er super flotte!

    SvarSlet
  3. Jeg kan slet ikke stå for nr. 2! Gad jeg godt at eje!

    www.leilaswonderland.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...