tirsdag den 27. september 2011

Club Matas Kvinde-event 2011


Jeg skal tilbringe min aften med dem her. Er spændt på om det er noget ved, for jeg må ærligt indrømme at jeg synes at 249 kr + 20 kr i gebyr, som det koster, er dyrt for sådan et arrangement, så jeg har høje forventninger :-) Skal mødes med min veninde inden længe og så skal vi nok shoppe lidt inden. Bliver rart med lidt afveksling, da jeg arbejder fra morgen til aften i øjeblikket og lever det sunde liv med stress og glemmer at spise, så hele sidste uge har jeg mere eller mindre tabt mig et halv kilo om dagen, ikke særlig smart. Fik en rigtig stor bestilling til en netbutik i går, og jeg skal på messe de næste 3 weekender (Odense, Herning, Århus), så der er stadig nok at se til. Men man skal ikke brokke sig over at have noget at lave :-) 

Nogle af jer der har været af sted eller skal af sted til arrangementet?

2 kommentarer:

  1. Det lyder spændende, glæder mig til at høre om det :)

    SvarSlet
  2. Jeg skal med i København :-) Var med sidste år, hvor det var rigtig godt.. Men også billigere. Tror ikke jeg skal med næste år..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...