tirsdag den 20. september 2011

Dagens i går

Dress Vero Moda - Bag Marc by Marc Jacobs - Necklace Andora Design - Cardigan Only

Det gik lidt galt da billederne skulle tages i går, havde lukket øjne på samtlige, så i må nøjes med et hovedløs. Kæden er ny, har endelig taget mig sammen til at gøre noget ved alle de mange træperler jeg købte for et par år siden. Hvad synes I om kæden? :-) Er helt vild med disse perler, så jeg var nødt til at beholde en selv. Den kommer til at koste 129 kr. Kjolen har i set før, men den er en af mine absolutte yndlingskjoler, den er så rar at have på - har den i tre farver og overvejer kraftigt at købe den i navy også :-D

Billedet er i øvrigt taget med min iphone, det er da ikke helt værst, selv om kameraet i iphonen ikke er det bedste :-)

9 kommentarer:

  1. Super smukt outfit :-)

    SvarSlet
  2. Virkelig flot.
    Og er helt vildt med halskæden.

    http://you-and-i-life.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Halskæden er super fed!!
    /Marie

    SvarSlet
  4. Det er et super fint poufit du har på.
    Kan rigtig godt lide din kjole og tasken er jo bare så fed :)
    - Kender godt detder med de lukkede øjne på billeder :)

    SvarSlet
  5. Kæden er fin, og det er tasken da bestemt også :-) Du er efterhånden ved at have en del lækre tasker i garderoben må man sige.

    SvarSlet
  6. Det ser skisme super godt ud ! (:
    - Simone xx

    SvarSlet
  7. Tusind tak for jeres søde kommentarer :-D Er skønt at høre at i synes om halskæden, har ikke lavet andet de sidste 3 aftner end at producere kæder. hihi.

    SvarSlet
  8. Nydelig antrekk og en hyggelig blogg!

    SvarSlet
  9. Jeg er vild med din taske. Suk suk!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...