torsdag den 1. september 2011

Dress of the day

Jeg er lige kommet hjem efter en tur på Rar Bar i Jægergårdsgade. Var et smut på posthuset, som endte i Bruuns Galleri, hvor jeg rendte ind i 2 af mine skønne kusiner der var ude og shoppe, og før jeg vidste af det, sad vi og spiste på Rar Bar. Så hyggeligt. Er monster træt, så jeg må nøjes med at tjekke ind med gårsdagens outfit :-)

Dress Warehouse - Tights Magasin - Cardigan Only

Forsøgte at holde outfittet uden sort, men det var frygtelig koldt med bare arme, og sort var den eneste farve cardigan der matchede, selv om den lidt ødelægger det hele. Det er skisme ikke nemt at sammensætte et sæt tøj uden sort :-)


HUSK AT DELTAGE I GIVE AWAYEN OM EN VALGFRI VILA KJOLE, DER SLUTTER SØNDAG D. 4. SEPTEMBER 2011

1 kommentar:

  1. Det er så hyggeligt, når man lige pludselig støder ind i nogle man kender, og endnu mere hyggeligt når man har tid til at blive lidt sammen :)
    DEt er et rigtig fint mønster, din kjole har :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...