fredag den 23. september 2011

Efterårsfarver @ H&M lakker

Var i H&M og bytte noget, og det var jo en oplagt mulighed for at shoppe for de penge. Faldt over disse to virkelig lækre lakker i efterårsfarver - død flot bordeaux lak samt en beige brun lak til 10 kr stykket, det var da ikke til at stå for. De havde også en virkelig flot karrygul lak, men den kunne jeg nu ikke lige se mig selv stoppe på neglene, så den blev liggende. Kom også til at købe den fineste tætsiddende kjole med reptil print i det blødeste bløde stof.



5 kommentarer:

  1. Hey:) - God i LOVE your blog!
    Synes at den er virkelig at den er fed!
    Stephanie

    Please Follow: http://stephaniestephaniemarie.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ej en lækker farve!

    Har også selv kig på en reptilprintskjole, mon det er den samme? ;)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine neglelakke.
    Synes den brune farve er rigtig pæn(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min dejlige give away, hvor man kan vinde noget sminke(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Super fede farver. Jeg har dem i Chanel, og de er bare klassikere :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare flotte.
    Jeg er helt vil med neglelak. Den bordeaux ser virkelig flot ud (:

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...