lørdag den 3. september 2011

Forberedelser

Jeg er så småt gået i gang med forberedelserne til efterårets detail modemesser, har fået købt lidt ind og skal i gang med at fylde stativer op. Mangler kun at lave en smule, da jeg har en del der er lavet færdigt. Har fået købt lidt nyt spændende ind, så det skal nok blive godt. Har nok 50kg sten liggende, hvis det kan gøre det plus åndssvagt meget halvfabrikata, så det er kun en beskeden lille smule jeg har købt til denne messe, selv om jeg har virkelig svært ved at modstå når jeg ser noget fint. Får dog også lidt ekstra hjem fra USA på mandag. Så er min weekend ligesom planlagt og så nok lidt veninde hygge :-) Noget af det skal lige renses, men det bliver så godt. De store vinblade ved siden af guldsmedene er ca. 70x50 mm. dejligt store :-D

Jeg er fuldstændig smadret og træt i dag, så jeg er kommet lidt bagefter med kommentarerne, men skal nok skrive retur asap :-)



7 kommentarer:

  1. Haha, shit det er nogle store blade så ;-) Tænker om du måske mener 5 x 7 cm? :P

    SvarSlet
  2. haha, de er 70x50 mm, ja. siger lidt om hvor træt jeg er :-D så blander man lidt det hele sammen ;-) hihi

    SvarSlet
  3. Hvor er der fine ting! Hvor store er de små vinblade i sølv? :) Sad lige og fik en idé!

    SvarSlet
  4. Malsen - de små sølv blade er ca. 22x22mm, de er så fine. Hvad får du af spændende idéer? :-D

    SvarSlet
  5. Sikke nogle smukke ting <3

    SvarSlet
  6. Uh, er ret vild med de guldsmede :)

    SvarSlet
  7. Hehe :) Det kender jeg godt. Fine er de i hvert fald!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...