onsdag den 21. september 2011

Fristelser fra Søstrene Grene

Åh, jeg elsker at være i Søstrene Grene. Er der minimum 1 gang om ugen :-$ Skal jo nødig gå glip af noget, og når jeg alligevel går lige forbi dagligt, er det svært at lade være. Det er mest bare for at lure om der er kommet noget nyt, så det er bestemt ikke altid jeg køber noget derinde, men med deres priser bliver man jo også langt fra ruineret. Det er lidt over en uge siden jeg var der sidst, så jeg var helt overvældet af de fine nye ting de havde. Jeg har virkelig en svaghed for keramik i fine farver, og de havde fået en masse fine vaser, skåle osv. Købte en lille bitte smule - er rimelig stolt over at jeg formåede at beherske mig, for jeg kunne have købt det hele.

Husker ikke de præcise priser, så det er kun ca. priser der står under billederne.

Billederne er taget med mobilen, så kvaliteten er også derefter :-)

De små vaser nederst koster 6,66 kr/stk og vaserne øverst koster ca. 15 kr/stk

Virkelig fine vaser til ca. 30 kr. Må have den blå. suk

De øverste er vaser til ca. 160 kr og skålene nederste kostede ca. 40 kr

Endnu flere fine vaser til ca. 25 kr.

Fine små skåle til ca. 25 kr

Små og store skåle til ca. 25-30 kr.

Store skåle til ca. 30 kr

små fine skåle til ca. 25 kr/stk

Lotus stager til ca. 25 kr/stk

14 kommentarer:

  1. Der er kommet mange fine ting siden jeg var der sidst! Altså forudsat at min Søstrene Grene har de samme ting som din ;) Jeg skal da vist ind og se på ting - især de små vaser på første billede og alle de fine skåle i forskellige farver. Gad vide om de kan gå i mikrobølgeovnen, så ville de være perfekte til morgenmad!

    SvarSlet
  2. Mon ikke de har :-D Jeg købte også de små vaser på første billede, de er så fine. Mht. mikroovnen, så må de da vide det i butikken, så du kan jo prøve at spørge, hvis de har flere :-D

    SvarSlet
  3. Jeg er også fan af sådan nogle butikker, de er så hyggelige :-)

    SvarSlet
  4. SÅ godt, at der ikke bor en SG i Amagercentret... Jeg vil have alt for meget junk herhjemme :) Selvom jeg stadig craver deres kagedåser med kager på ;)

    SvarSlet
  5. Jadore - Ja, butikker som Søstrene Grene er så skønne :-)

    Haha June, jeg bor endda tæt på to søstrene grene OG to tiger butikker, men jeg kender det alt for godt. Jeg er dog blevet utrolig god til at holde igen, er jeg nødt til, for jeg har vitterligt ikke plads til flere krukker, lysestager, vaser eller lign :-D

    SvarSlet
  6. Derfor jeg aldrig kommer der ;-) Har bestemt ikke plads til mere. Men skålene er super søde :-) Jeg har i forvejen lotus stager, men de er også så pæne :-)

    SvarSlet
  7. De lotus stager der, åh! Dem vil jeg godt eje. Desværre bor jeg i udlandet, so no chance!

    SvarSlet
  8. Elsker Søsterne Grenes til tider fine ting.
    Vaserne på de øverste billeder er søde :)

    SvarSlet
  9. Anonym21/9/11

    Ih, sikke fine ting!

    Har bare lige et hurtigt spørgsmål.. Da du fik sponsoreret en give-away af Vila, tog du så selv kontakt til dem? :)

    SvarSlet
  10. Jeg har altid godt kunne lide Lotus stagerne, har dog endnu ikke fået købt nogle.

    SvarSlet
  11. De har altså ualmindelig mange fine ting hos SG...

    SvarSlet
  12. Åh, nej. Jeg arbejder rigtigt tæt på Søs. G., så jeg tror da også lige jeg skal forbi snart! Tak for tippet!

    SvarSlet
  13. Anonym13/10/11

    Hvilken søstrene grene har du været i? Vores SG har ikke dem i hvide :-/

    SvarSlet
  14. Billederne er fra Søstrene Grene i Bruuns Galleri, men meget af det er allerede udsolgt :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...