fredag den 9. september 2011

H&M favoritter


Tops 79-99kr - Dress 249kr - Skirt 179kr - Bangle 39,95 - Rings 39,95/pcs - Scarf 29,95 - Shoes 129kr

H&M har virkelig mange fine ting at byde på netop nu. De 3 toppe og kjolen har jeg allerede shoppet og venter blot på at de lander med posten. Armbåndet ser ikke ud af meget, men det er SÅ fint på, desværre er mit håndled og hånd for lille til det, så det ryger af. Overvejer meget at købe nederdelen, den er så fed og vil være fantastisk til toppene.

7 kommentarer:

  1. Virkelig fede ting :) har ikke turde åbne kataloget.. ;)

    Kigger du ikke forbi til min giveaway her :)

    SvarSlet
  2. Ret fede ting du har fundet :-)

    SvarSlet
  3. Jeg skal da vist have kigget lidt nærmere på de toppe ;-)De er sørme fine...

    SvarSlet
  4. Anonym9/9/11

    Jeg har toppen med træet, den er helt igennem fantastisk. Især til højtaljede nederdele. :-)

    SvarSlet
  5. HM har massere af fede ting i vente til os det her efterår. Jeg forudser mange besøg af posten! :D

    SvarSlet
  6. June - hihi, ja det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse :-D

    J'adore - Ja, ikke? :-)

    Nanna - Synes også de er vildt fede, er spændt på hvordan de ser ud irl :-D

    Anonym - har også set den irl, den er så smuk :-D Kunne godt forestille mig den ville være god til højtaljede nederdele.

    Malsen - Ja, det tegner rigtig godt for efteråret, dog knap så godt for pengepungen :-D hihi

    SvarSlet
  7. Jeg har hverken kigget på deres web eller katalog, jeg bliver bare frygtelig fristet :P Men skal nok i deres butik mandag og se om de ikke har noget spændende ;) Det du viser her ser i hvert fald spændende ud.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...