lørdag den 3. september 2011

Mit første Monki køb

Det er ret sjældent jeg kommer i Monki, antallet af gange kan i hvert fald tælles på 2 hænder siden åbningen i Århus. Meget af deres tøj er oversize, og oversize og julie er so not meant to be, virkelig dårligt match. Har flere gange forelsket mig i noget oversize og også købt det, og når man har brede hofter, stor barm og lille talje, ligner man hurtigt en der er højgravid, de gør altså ikke noget godt for en timeglasfigur, så det har altid kun pyntet i skabet. 

Aaaaaanyway, var ude og shoppe med søde D, en time før luk, og da tiden var ved at rende fra os, og hun skulle ind og prøve i H&M, ville jeg lige kigge lidt i Monki, de plejer nemlig at have en masse forskelligt med fede prints, som jeg har været på jagt efter, og så faldt jeg over disse fede tanktoppe med bryderryg. De vil være fantastiske sammen med mine to ayano nederdele fra Vila. De har en god længde, poser en smule, men fremhæver alligevel figuren, love love love. De måtte med hjem og til 120 kr/stk kunne jeg ikke vælge. Nu skal jeg så bare virkelig forsøge at holde igen resten af måneden, har opbrugt min shopping kvote for maaaange måneder siden. suk.

Havde ikke regnet med at det skulle være så svært at finde tanks eller tees med fede prints, der hverken er oversize og i alm. længde (ikke for længe og ikke stumpe, der kræver noget under)




6 kommentarer:

  1. Kan så godt følge dig, angående oversize tøj og timeglasfigur. Jeg har fuldstændig samme problem når det er. Det er så brand ærgerligt, for oversize er virkelig pænt, men jeg ser simpelthen choppy ud, når det er.

    SvarSlet
  2. åh, de er fede. Er bare ikke så god til tanktops, så ville ønske de havde lidt ærme..

    SvarSlet
  3. Du har helt ret. Du har nemlig en super flot figur, og den skal ikke pakkes væk i en sæk :-) Det er nogle super fede tanktops. Synes også tit de har lidt sære ting ;-) Er endnu ikke ikke kommet hjem derfra med noget.

    SvarSlet
  4. Haha, sådan har jeg det også med oversize! Det fungerer bare overhovedet ikke for mig. Jeg har faktisk aldrig været i Monki i Århus, men kunne godt være jeg snart skulle overveje at kigge forbi. De der tanktops er i hvert fald rigtig fede!

    SvarSlet
  5. Jeg er helt enig i, at det kan være svært at klæde sig i tøj fra Monki - men jeg har dog fundet et par bluser og en enkelt kjole.. Og kjolen knuselsker jeg :)

    SvarSlet
  6. Jeg har det præcist på samme måde med oversoze - det ser bare alt for slasket ud, og gør intet godt for ens figur.
    Og utroligt at det skal være så svært at finde toppe eller t-shirts med et fint print, som også sidder ordentligt.
    Men det er et nogle fine toppe du har fundet dig, der :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...