onsdag den 28. september 2011

Nail wraps @ ebay

Da jeg var til Matas kvinde-event viste en fra neglelak mærket Sally Hansen hvor nemt det er at bruge nail wraps, så jeg blev hooked på at prøve det. De solgte kun en fesen blå farve og den kostede en 50'er (90 kr normalt), så jeg ville prøve at finde nogle på ebay. Det så så nemt ud, så nu skal det altså prøves. Fandt bl.a. denne sælger der har en masse fine i primært sort, hvid, sølv og guld med mønster, så nu har jeg købt 3 forskellige slags. Glæder mig til at prøve det. Ligesom ved Sally Hansens er der til 16 negle, så der er til både smalle og brede negle og så koster de kun 2,99$ pr pakke - ca. 16 kr. inkl. fragt! Købte også en lille pind med til at glatte det ud og få det helt ned langs kanterne til 1,49$ og kom af med ca. 60 kr i alt for 3 pakker + et værktøj. Not bad!

Jeg har købt nr. 1, 22 og 28, synes godt nok det var svært at vælge. Men den skakternede modellen har på, er jeg altså nødt til at prøve! :-)

Det er klistermærker, man skal ikke bruge neglelak, lim eller andet og det skal ikke tørre. Nemmere bliver det da ikke at lave fine negle! :-)




10 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Har selv om præcis dem du nævner lige her:

    http://doktorsfierceness.blogspot.com/2011/09/minx-blixz-nailstickersebay-tip4.html

    De holder okay for 1 aften, men så desværre heller ikke længere. De er lidt tricky at få på, men hvis som sagt er ferm med en saks går det nok ;-)

    Kh Marianne

    SvarSlet
  3. Ej hvor er de fine, skal helt klart have bestilt nogle - tak for tippet :)

    SvarSlet
  4. Kunne du finde linket igen? Det som står der nu virker desværre ikke længere. Og tak for en sper blog - tjekker den dagligt :)

    SvarSlet
  5. Tak for de søde ord, er glad for du synes om bloggen.

    Sælger har åbenbart lukket sin profil, det er derfor linket ikke længere virker. Men der er en masse andre fine her, her og her

    SvarSlet
  6. Tak :) så er der bestilt - glæder mig til at teste dem!

    SvarSlet
  7. hej, vil lige høre om du har prøvet det? og holder det? :=)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Melisa. Jeg har kun fået prøvet det på en enkelt negl, jeg havde ikke lavet det forarbejde man skal lave, så jeg havde svært ved at få det til at sidde fast i siderne af neglen, så jeg gav op. Man skal file hele neglen først med en mild fil og sådan en havde jeg ikke ved hånden, så jeg tog chancen uden og det fik desværre ikke, kunne heller ikke få siderne til at sidde fast med neglelak. Men det koster jo ikke alverdens, så du kan jo prøve at købe en enkelt og håbe at det virker for mig. Jeg synes i hvert fald at det var nemt at sætte på neglen :-)

      Slet
    2. Okay tak for svaret.. har selv prøvet nogen andre nemlig, og jeg kunne ikke rigtig finde ud af det, de røg meget hurtigt af. men man skulle også klippe dem til så de passede til neglen, men kan da være jeg skal prøve dem her, måske er de bedre :-)

      Slet
    3. Disse kommer i forskellige størrelser, så man udvælger bare den der passer til neglen, man plejer at få omkring 14-16 forskellige størrelser, og så er det kun længden man skal tilpasse, som gøres ved at file lodret ved neglen, så det ekstra stykke er lige til at rykke af :-) Men held og lykke med det, hvis du giver dig i kast med det, det er i hvert fald super smart, hvis man kan få det til at sidde fast.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...