søndag den 18. september 2011

New in; Chanel Graphite & Clinique

Mine forældre kom hjem fra ferie i fredags, og så havde min søde mor købt lidt med hjem til mig. Cliniques 7 days scrub cream prøvede jeg i går aftes, og den er virkelig fantastisk. Har i forvejen en fra Clinique i samme stil, men den må man kun bruge ca. 1 gang om ugen, denne må bruges hver dag. Prøvede den i går, og den er så skøn, der er små slibekorn i, som fjerner de døde hudceller og efterlader huden utrolig blød. Glæder mig også til at få prøvet den meget omblogget neglelak fra Chanel, har ønsket mig den længe og er kun blevet endnu mere hooked efter at have set den på hos adskillige bloggere.



5 kommentarer:

  1. Fedt. Scrub'en lyder virkelig god. Og lakken er jo bare super flot. Jeg kan snart heller ikke holde mig fra den ;-)

    SvarSlet
  2. Lakken er så fin :-)

    SvarSlet
  3. Hvor lækkert! Det er da helt sikkert nogle skønne sager. Glæder mig til at se Graphite in action :-)

    SvarSlet
  4. Det lyder lækker med den scrub, den kunne jeg godt tænke mig at prøve! Og lakken er rigtig fin!

    SvarSlet
  5. Scruben er så lækker og kan helt klart anbefales og så er den meget allergivenlig, min ansigt er lidt følsom overfor enkelte ansigtsprodukter og kan nemt slå ud med nældefeber eller udslet. Men Clinique er virkelig fantastisk :-)

    Glæder mig også til at få prøvet lakken, det er jo alligevel lidt noget andet at se den på en selv :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...