fredag den 2. september 2011

Nyeste køb





Kom til at shoppe min yndlingsnederdel fra Vila forleden dag i grå, da søde June linkede til en side, hvor den kunne købes for 113 kr. Haps! Da jeg var i H&M i går kom jeg til at shoppe t-shirten og da mine to kusiner ville i Netto i går, kom jeg til at shoppe farmor skålen (som kun kostede 25 kr.) og en dvd. Min farmor har en der ligner den, som altid har været fyldt op med slik :-D Oooog, da jeg havde en rabatkode til cdon, der gav 100 kr i rabat, var jeg nødt til at købe Gossip Girl sæson 2. Jeg har haft sæson 1 og 3 stående i evigheder, men da sæson 2 blev ved med at være alt for dyr, ventede jeg til den blev billig og den endte med kun at koste 158 kr. Men den skal egentlig bare fuldende samlingen, da jeg snyder og ser afsnittene så snart de har været vist på amerikansk tv.



5 kommentarer:

  1. Vi vil se det på, vi vil se det på :)
    Uh elsker GG. Har også set alle afsnit på nettet, så vendter spændt på næste sæson :)

    SvarSlet
  2. Jeg føler mere og mere for at jeg bliver nødt til at eje den nederdel :D

    SvarSlet
  3. EEEEEEJJJ du må altså lige fortælle hvor du har købt nederdelen, for kan ikke rigtigt finde linket inde på den anden blog. Help :) Har ledt alle steder efter den!

    Michelle
    Aesthetics.dk

    Vil du ikke svare på min blog? TAaaaak :))))

    SvarSlet
  4. Mange tak for link :D Og godt du fik nederdelen, den er virkelig cool i grå :D Og gode køb!

    SvarSlet
  5. Ida - hihi, det skal nok komme før eller siden ;-) Elsker også Gossip Girl og en masse andre serier, nu må der godt snart komme nogle nye afsnit :-D

    Guapizimo - kan jeg godt forstå, de er så lækre, og til den pris er det da svært at modstå. do it! ;-)

    Michelle - den er kun tilbage i blå - http://www.mintfashion.se/product-view.asp?catid=23&prodid=9113&ref=%2Fproduct-dlist.asp%3Fcatid%3D23 men prøv at google stylenavnet - fx vila ayano, så burde der komme nogle sider frem :-)

    June - Det var da så lidt :-D til den pris var det da et kup, synes også den er så lækker i både sort og grå. Den blå er nu også ret fed.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...