lørdag den 10. september 2011

Ugens kup - Samerarmbånd



Denne uges kup er uden tvivl dette virkelig smukke samerarmbånd i sort skind med tintrådsflet. Jeg har ønsket mig et samerarmbånd i flere år, så da jeg fandt dette til 133 kr inkl. porto, måtte jeg slå til. Jeg har meget smalle håndled, så jeg fik 20% i rabat, da det åbenbart var børnestørrelse (14 cm) :-D Ellers var prisen 159 kr. Anyway, de laves i et hav af farver og modeller og jeg skal helt klart have flere, mit næste skal være beige! Find dem her. Kan se det er sat op til 175 kr, men det er stadig billigt. Det er i øvrigt kun flettet med 1 tråd, men spørg hende om hun kan flette med 2, det gjorde jeg og fik det til samme pris :-)

Bloggen har i øvrigt fået endnu en lille make over. Hvad synes i? Ris/Ros?

6 kommentarer:

  1. Hvor er det flot :-)

    SvarSlet
  2. Super flot armbånd! Sådan et må jeg altså eje eller iflg. min bankkonto blot skrive det på ønskelisten :D

    Jeg synes dit layout er fint og overskueligt. Jeg kan godt lide de kategorier der er foroven :) (Tip, dagens, etc.)

    PS. Jeg kom også til at købe et "oldemorglas" i Netto. Jeg havde kigget på det én gang og da jeg så så det på din blog igen, måtte jeg altså også have et. Du ruinerer dine kære læsere :P

    SvarSlet
  3. Super lækker blog du har dig her!
    Jeg følger helt sikkert med (:
    Du kan kigge mig og evt følge også?
    simone-bp.blogspot.com
    - simone xx

    SvarSlet
  4. Jadre - Synes også det er så fint.

    Corrina - hihi, du må sælge lidt ud af garderoben så :-D Så kan det være der kan blive råd til lidt selvforkælelse ;-) Tusind tak for feedback mht. designet, håber det gør det lidt mere overskueligt mht. kategorierne/etiketterne. De oldemorskåle er altså også bare fine :-D

    SvarSlet
  5. Simone - tusind tak skal du have, jeg vil da kigge forbi :-)

    SvarSlet
  6. Jeg er skam også ved at lade op til den helt store oprydning og så skal der oprettes annoncer i flæng på TS. Jeg skal bare lige samle noget mere energi, for det tager altså meget tid at tage billeder, oprette annoncer osv. men det er rart med lidt ekstra på kontoen :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...