torsdag den 6. oktober 2011

7 kjoler fra Boohoo

1 - 2 - 3 - 4
5 - 6 - 7

Det er ikke så tit jeg kommer forbi Boohoo, men de har nu nogle ret fine ting ind i mellem til gode priser, selv om jeg ærligt må indrømme at jeg synes de har en del skrammel. Af samme årsager besøger jeg ikke siden så tit og har endnu ikke prøvet at købe fra dem endnu. Men det sagt, så er det alligevel lykkedes mig at finde 7 ret fine kjoler. De to øverste i midten samt de to nederste til højre kunne jeg i hvert fald sagtens se mig selv gå med :-)

5 kommentarer:

  1. Jeg synes det er nogle rigtig fine kjoler, særligt den røde og den sorte længst til højre øverst. Jeg har bare ikke den store tiltro til kvaliteten, desværre.

    SvarSlet
  2. Sådan har jeg det også, men jeg har faktisk hørt fra flere der har synes at deres kvalitet er ok. Vil tro man kan sammenligne dem nogenlunde med Gina Tricot, der er kvaliteten også svingende :-) Men på den anden side er tøjet heller ikke så dyrt igen og man kan altid sende det retur. - koster ikke mere end 30/33 kr som brev på max 250g :-)

    SvarSlet
  3. God inspiration, jeg kigger allerede nu efter kjole til årets julefrokoster :o)

    SvarSlet
  4. jeg har bestilt derfra en enkelt gang, og gør det ALDRIG igen! syningerne var gået op, og det var på samtlige varer. størrelserne svingede meget, selvom det var samme mærke, og farverne er langtfra dem som er på billedet. det var i hvert fald min oplevelse - og hvis i kigger på trustpilot.dk - er der mange andre med samme opfattelse :-)

    SvarSlet
  5. De er virkelig super flotte hver for sig, men jeg er også helt vil med den sorte kjole øverst til højre :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...