torsdag den 27. oktober 2011

8 fede ankelstøvler



Bianco - Topshop - Shoe Biz - Asos - Gardenia - Billi Bi - Bianco - Sam Edelman

Støvlerne fra Shoe Biz og Gardenia ligger højt på min ønskeliste pt. sammen med et par flade ankelstøvler. Synes dog det er utrolig svært at finde nogle flade ankelstøvler der stadig er feminine og smalle, og så skal de gå ind mod anklen ligesom de sorte fra Bianco. Tror dog jeg vil slå kold vand i blodet og håbe at finde de 2 par på udsalg, der er jo ikke så længe til og ankelstøvler med hæl er ikke det jeg mangler allermest ;-)

Hvilke støvler har I udset jer til efteråret/vinter?

7 kommentarer:

  1. Sikke nogle fede støvler(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. De øverste og nederste til højre er begge helt fantastiske..


    http://you-and-i-life.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Så køber man da bare nogle, der ikke er flade! Alternativt med en koloenorm platform, hvis man ikke er den vilde balanceartist.

    SvarSlet
  4. Inspirerende blog du har. Håber du vil tage et lille kig forbi min. :-)

    http://knbagger.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. I love the last pair of boots!!!
    Good post! :DD

    SvarSlet
  6. Dyreglas-pige - Synes også de er super fede :-) Kigger forbi :-)

    Louisa - Ja, de er virkelig lækre begge par :-D

    Miriam - Tjoh, men et par praktiske flade støvler er man da nødt til at have. Der går jo ikke længe før der kommer sne og isglatte veje, og så vil jeg nødig udfordre balanceevnen yderligere ;-D

    Katrine - Tak skal du have :-D Jeg vil da kigge forbi.

    Alba - Thanks :-D

    SvarSlet
  7. Åhh, jeg kan li' dem alle. Men jeg har jo lige købt Horze. Men mangler klart flade støvler.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...