tirsdag den 11. oktober 2011

Anmeldelse: Yves Rocher neglelak

Som en del andre bloggere, har jeg været en af de heldige udvalgte der har fået muligheden for at teste nogle produkter fra Yves Rocher. Produkterne har jeg fået tilsendt gratis, mod at jeg skriver en anmeldelse om produkterne på min blog. Og for at slå det helt fast - jeg anbefaler og roser udelukkende produktet, hvis jeg synes produktet fortjener det :-) I denne omgang fik jeg tilsendt 2 farvede lakker, 1 hurtig tørrende top coat og 2 fugtgivende læbestifter.

Har aldrig købt noget fra Yves Rocher før, men husker dem tydeligt fra min barndom, hvor min moster købte mange af deres produkter via postordre katalog, og jeg var dybt fascineret af de gratis ting man kan få med ved køb ;-) Så jeg synes det er lidt sjovt at stifte bekendtskab med produkterne igen.

I sidste uge testede jeg den auberginefarvede neglelak samt topcoaten.




Den auberginefarvede lak har den mest smukke dybe lilla farve. I noget lys virker den nærmest sort, men i ordentligt lys skinner den smukkeste lilla farve frem. Farven er en jeg selv kunne have fundet på at købe.

Den er utrolig nem at påføre da den er meget flydende i konsistensen og klumper ikke, så det er nemt at komme lægge den pænt på lakken. Og den dækker godt. Jeg kom den på onsdag aften inden sengetid - 2 lag og 1 lag overlak, altså inden underlak, og til trods for at jeg tilbragte min lørdag på messe, hvor jeg bruger mine fingre og negle mere end de fleste, hvor negl og lak er ekstra udsat holdte den. Den var til gengæld ikke særlig pæn søndag, hvor den skallede meget på begge pege og en anelse på lange og tommelfingre, så der kunne det kun gå får langsomt med at få den af igen søndag aften :-) 

Lakkerne koster 55 kr stykket og de findes i 15 farver. De har ikke det største udvalg, men jeg synes helt sikkert at lakkerne er anbefalelsesværdige, farverne er fine og holdbarheden er bestemt i den gode ende. Sammenlignet med fx Essie halter farveudvalget en smule, til gengæld er de langt nemmere at lægge og holder bedre :-)

Jeg har aldrig ejet en toplak før, men det har godt nok aldrig været nemmere at lægge en lak! Jeg kom et tykt lag lak på som jeg plejer og det er normalt 1 times tid om at tørre, hvor det er overfølsomt over for tryk, straks efter jeg havde kommet lakken på, dryppede jeg en lille dråbe af toplakken oven på, som selv fordeler sig udover neglen og lakken er tør i løbet af få minutter. Da der var gået 5 minutter var lakken tør nok til at jeg kunne skrælle gulerødder og vaske hænder(!!) Overlakken koster 49 kr, og når jeg har brugt den her op er det absolut ingen tvivl om at jeg skal have købt nogle flere, den vil blive brugt flittigt fremover og 49 kr, er da et kup.

Der er i øvrigt fri fragt hos Yves Rocher ved køb for over 150 kr.

1 kommentar:

  1. det er da en super fin farve! Næste gang jeg bestiller gos yves rocher må jeg da have sådan en med :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...