tirsdag den 25. oktober 2011

dagens outfit #54





Coat H&M - Cardigan Second Female - Boots Gardenia - Belt H&M - Dress H&M

Sådan ser jeg ud i dag :-) Men kjolen skinner altså ikke sådan irl, det er blitzen der fanger stoffet under som man ikke ser irl :-D Jeg har udskiftet det oprindelige bælte (som var af dårlig kvalitet) fra kjolen med et sort slangeskindsmønstret bælte, skifter mellem det sorte og et magen til i orange, synes de passer bedre til kjolen. og så til 40 kr stykket, ammen altså. Cardiganen købte jeg til Designer Bazaar i Odense og den er så skøn at have på

5 kommentarer:

  1. Dejligt outfit - er helt pjattet med frakken. Hvor varm (eller kold) er den monstro?

    SvarSlet
  2. Tak :-) Elsker også frakken. Den er helt perfekt til nu og regner med at kunne holde varmen i den indtil vi begynder at få frostgrader, der er ikke uld i, så det er bestemt ikke en vinterjakke, men den er alligevel ret kraftig i kvaliteten :-) Og så vil den sikkert være god igen fra februar/marts, hvis vi altså får en rigtig kold vinter ligesom sidste år :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er også helt vild med din jakke! Hvor er den fed :) Men dit outfit er nu også rigtig fint - jeg kunne godt tænke mig en cardigan ala din :)

    SvarSlet
  4. Jeg må være med de andre og sige at jakken er rigtig fin :) Og bæltet med sløjfen er altså også rigtig sød.

    SvarSlet
  5. Så smuk jakke :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...