lørdag den 29. oktober 2011

God karma = new dress

Var ude og shoppe i går. Skulle egentlig bare hente nogle pakker på posthuset og købe nogle billige batterier i Tiger, og reklamere over en ødelagt cardigan. Men når jeg nu alligevel var på strøget og de havde åbent helt til kl 19, så kunne jeg lige så godt udnytte tiden, ikke? Så jeg osede helt til luk. Jeg var på jagt efter den meget ombloggede og virkelig skønne kjole fra H&M Trend. De havde den desværre ikke i den store H&M på Clemensbro, så jeg tog chancen og gik ned til H&M på lille torv, havde næsten givet op da jeg nederst på et stativ kunne ane et mønster der lignede det kjolen havde, og så hang der sørme en enkelt og lige præcis i min størrelse. Det er god karma!



6 kommentarer:

  1. Hej! Tusind tak for den søde kommentar på min blog. Jeg er fast læser af din blog nu, og jeg ville blive rigtig glad, hvis du også ville blive fast læser af min!

    //Whatsgoodmonica.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er du heldig :) Glæder mig til at se den på :)

    SvarSlet
  3. Åh, den er også så flot :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er du heldig, den er bare så flot!

    SvarSlet
  5. Den er virkelig fin. Hvorfor har jeg ikke hørt om den? :)

    SvarSlet
  6. Tusind tak piger. Glæder mig til at få den i brug, den er virkelig skøn når den kommer på :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...